Roxx schreef:@0maris0 Zulke rare uitslagen zijn dat toch niet?
Ik bedoel niet de rare uitslagen maar dat er ook al een paar niet gestart waren ivm de zware bak.
En de rare jury uitspraak
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxx schreef:@0maris0 Zulke rare uitslagen zijn dat toch niet?
Heike schreef:Kennis van me moest schrijven bij de jury. Tijdje geleden hoor. Zegt de jury na een aantal proeven. "Goh, ik geef vandaag wel erge hoge punten" Kennis zegt "Nou dat valt reuze mee."
Jury keek niet begrijpend naar hem. Zegt mijn kennis "Sinds apil hebben we nieuwe proeven en nu moeten de ruiters 180 punten halen voor een winstpunt. Zegt de jury "Oh, dat wist ik niet".......effe later heel droog " dan geef ik wel lage punten"
Erg snugger..
kinuh schreef:Bij mijn verzorging stond een 6 met commentaar dat de sokken niet waren geknipt..
Beetje banketstaaf, pony staat op de wei en die kleine mini sokjes die er aan zitten hebben toevallig wel een functie!
Aan andere jury gevraagd en zij zei ook dat het volstrekt belachelijk was!
Born2BCrazy schreef:kink dan het uitstekende haar een weg..
Born2BCrazy schreef:kinuh schreef:Bij mijn verzorging stond een 6 met commentaar dat de sokken niet waren geknipt..
Beetje banketstaaf, pony staat op de wei en die kleine mini sokjes die er aan zitten hebben toevallig wel een functie!
Aan andere jury gevraagd en zij zei ook dat het volstrekt belachelijk was!
nah kan me hier persoonlijk wel iets bij voorstellen..(nee ben geen jury hihi)
Staat gewoon een stuk netter én verzorgder![]()
net als er echt van die mega pluimen uit de oren steken..kink dan het uitstekende haar een weg..
arans schreef:Ik wist niet eens dat er voorschiften waren om de sokken bij te houden
pharagirlke schreef:Hm, mijn laatste wedstrijd stond er op mijn protocol;
Meer licht rijden...
Ik rijd overigens gewoon normaal licht (dat staat gek) dus ik vond het best raar
Ilja000 schreef:pharagirlke schreef:Hm, mijn laatste wedstrijd stond er op mijn protocol;
Meer licht rijden...
Ik rijd overigens gewoon normaal licht (dat staat gek) dus ik vond het best raar
Toevallig vrijdagavond zelf dit als commentaar laten opschrijven. De betreffende amazone kwam met het achterwerk nauwelijks uit het zadel, waardoor er nauwelijks verschil was tussen lichtrijden en doorzitten. Dus wat is raar? Wat iemand altijd doet hoeft natuurlijk niet per definitie goed te zijn :p