Maar bij ons is het de eerste keer alleen voor eigen leden (maar daar heb ik al bijna 60 aanmeldingen van, dus dat lijkt me ruim voldoende deelname

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:oei jullie hebben hoge startgelden zeg. Wij vragen normaal voor paarden B en L 8 euro, voor M 9 euro.
Bij de pony's zitten we er een euro onder. Ik ga ook even kijken wat de andere verenigingen hier in de buurt gaan doen. En dan nog een datum prikken.
Wij hadden normaal gesproken 5, 6 en 7 juni concours, maar dat had ik lang geleden al afgelast. Dus nu een beetje kort dag om dan iets te doen.
Wij hebben normaal 4 ringen op gras, maar ga nu 2 ringen op zand doen en dan losrijden op gras.
PSvanLot schreef:Setteli schreef:oei jullie hebben hoge startgelden zeg. Wij vragen normaal voor paarden B en L 8 euro, voor M 9 euro.
Bij de pony's zitten we er een euro onder. Ik ga ook even kijken wat de andere verenigingen hier in de buurt gaan doen. En dan nog een datum prikken.
Wij hadden normaal gesproken 5, 6 en 7 juni concours, maar dat had ik lang geleden al afgelast. Dus nu een beetje kort dag om dan iets te doen.
Wij hebben normaal 4 ringen op gras, maar ga nu 2 ringen op zand doen en dan losrijden op gras.
Wat voor accommodatie hebben jullie? Daar zit vaak ook we wat verschil in inschrijfgeld in.
Wij hebben 3x 20x60 buiten en 20x40 binnen banen. Overal met professionele bodem. Daar betaal je als deelnemer dan ook voor.
daffodil schreef:Ik zie hier staan dat mensen dit openstellen voor alleen eigen leden en dit kan ik dus bij de KNHS niet vinden. Een gewone wedstrijd moet deelnemers hebben van minimaal 3 verenigingen, is dit hierbij losgelaten? Dus kun je aangeven dat het alleen voor eigen leden is?
ponyparadijs schreef:Staat dat van de 3 verenigingen in het reglement?
Flower033 schreef:Dat is toch raar. Het zijn 'meetmomenten' en geen wedstrijden. Je rijdt voor jezelf. Er is geen uitslag. Dan maakt het toch niet uit hoeveel verenigingen er meedoen.
Scum schreef:Hier in de buurt nauwelijks iets. Ik heb er eentje gevonden die 12.50 per proef vraagt in Brabant.
We zijn nog in twijfel wat we met onze wedstrijd gaan doen. Want die meetmomenten, die mogen vooralsnog alleen buiten?
Scum schreef:Maar wij moeten de aanvraag voor indoor voor 1 juli gedaan hebben bij de regio. En onze wedstrijd valt in het indoorseizoen.
PSvanLot schreef:Er is ook afgesproken dat de meetmomenten door de regio altijd goedgekeurd worden, ook al zouden er 5 in een straal van 10km zijn.
PSvanLot schreef:Scum schreef:Hier in de buurt nauwelijks iets. Ik heb er eentje gevonden die 12.50 per proef vraagt in Brabant.
We zijn nog in twijfel wat we met onze wedstrijd gaan doen. Want die meetmomenten, die mogen vooralsnog alleen buiten?
Sowieso mogen er tussen mei en september geen indoor wedstrijden gehouden worden. Of dat moet veranderd zijn.