bij ons ging het vanavond ook niet door, 11 januari gaan we weer verder
Skaatje
Geplaatst: 22-12-09 00:13
Zo, ik ben weer veilig thuis.. Waar zo'n terreinwagen Twingo al niet goed voor is Vanwege het weer geen paarden, maar alleen theorie.. Maar met manegelessen op de achtergrond was er nog genoeg te bespreken en bekijken.. We gaan 4 januari weer verder!
Eh dit zou volgens mij les 5 of 6zijn. We hebben 2 volle avon den theorie gedaan en toen 2/3 avonden een uur paard en 2 uue theorie. We zouden nu beginnen met 3 groepen paarden.
Bij ons gister ook niet doorgegaan. We gaan volgende week weer verder:)
Roosyes
Geplaatst: 22-12-09 20:05
Ik doe de ORUN via school! Dus nu kerstvakantie, onze cursus is gestart na de herfstvakantie wij hebben al best veel lessen gehad! Nu moet ik alleen nog iemand zoeken met wie ik mee kan op wedstrijd. Andere PVB is excursie en die doe ik in januari.
En nog een combinatie zoeken om mee te nemen naar examen...
Hallo allemaal, Zijn er toevallig ook mensen die de cursus in Oudkarspel volgen?
Diesel54
Geplaatst: 24-12-09 09:14
Onze cursus was deze week afgelast ivm het weer. Januari weer. Ik ben daarom maar begonnen met de opdracht begeleiden bij wedstrijden. het moeten minimaal2 A4tjes en max. 3 zijn. 3 is echt weinig, als je het goed wilt doen. Ik heb er al 2 vol en ze moet de wedstrijd nog rijden
Mariek_
Geplaatst: 24-12-09 10:33
Hallo allemaal, Hier een vraagje van mij, ik heb de papieren voor die pvb opdrachten nog niet binnen. Dat zal wel liggen aan het feit dat ik later pas ben begonnen met de cursus. Kan iemand die papieren misschien inscannen oid zodat ik ze via de mail van een van jullie kan krijgen? Zo niet, bel ik de knhs nog even op Bedankt!
Ik volg deze cursus ook alleen dan in Horst. Heeft iemand een voorbeeld van het uitwerken van de PVB Begeleiden bij wedstrijden. Ben bang dat de mijne echt te lang gaat worden. Helaas heb ik geen scanner dus kan ze niet inscannen.
Dag melissa (groeps genoot en verenigings genoot)\
Wij gaan 11 januari pas weer verder omdat Jos Brinkman nu 2 keer niet kan. Volgens mij moest hij ergens heen voor parcour bouwen, maar dat weet ik niet zeker. Afgelopen maandag was het bij ons ook afgeblazen ivm het weer (gelukkig).
11 januari gaan alle allrounders springen en als het goed gaat, gaan we ook al wisselen.
Is er niemand die mij kan helpen aan die pvb papieren?
rooz_89
Geplaatst: 27-12-09 20:05
Die pvb-papieren zijn er nogal wat.. kan je ze niet van de KNHS krijgen per post of digitaal?... Ik heb eindelijk een combinatie gevonden om mee te nemen, komende week eens kennismaken ben benieuwd of het wat wordt.