Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VValar schreef:Laat eens wat rijfotos van jezelf zien Somebody. Dan ga ik met mijn goed getrainde ORUN oog inschatten of jij je cursus met vlag en wimpel zal gaan halen![]()
![]()
Ongeveer 4 jaar geleden, op 14 jarige leeftijd,zz-licht in Schaijk.
Ongeveer 1 jaar geleden.
Ongeveer 3/4e jaar geleden.
Klein half jaartje geleden.
idem
* Imre schreef:Ik heb nog geen definitieve examencombinatie. Wel iemand die mee wil, maar pas over een maand of twee met zekerheid kan zeggen of ze die dag ook echt kan. Heb 22 stalgenoten, maar niemand die ik daarvan mee kan nemen omdat ze niet willen/durven springen, paard drachtig is, te oud of gewoonweg te klein (IJslanders). Is nog best lastig om iemand te regelen. Degene die ik in eerste instantie op het oog had is nog niet ver genoeg om mee te kunnen draaien. Paard is een draver en kan nog niet goed genoeg springen of galopperen. Ik hoop dus dat mijn reserve-combinatie toch mee kan, weet zo even niet wie ik anders moet vragen.
Nimmy schreef:Imre schreef:Ik heb nog geen definitieve examencombinatie. Wel iemand die mee wil, maar pas over een maand of twee met zekerheid kan zeggen of ze die dag ook echt kan. Heb 22 stalgenoten, maar niemand die ik daarvan mee kan nemen omdat ze niet willen/durven springen, paard drachtig is, te oud of gewoonweg te klein (IJslanders). Is nog best lastig om iemand te regelen. Degene die ik in eerste instantie op het oog had is nog niet ver genoeg om mee te kunnen draaien. Paard is een draver en kan nog niet goed genoeg springen of galopperen. Ik hoop dus dat mijn reserve-combinatie toch mee kan, weet zo even niet wie ik anders moet vragen.
als je dichterbij woonde had ik je best willen helpen.... wel lastig zegt hopelijk kun je nog iemand vinden
hahaha... <3 sibbe schreef:wij helpen elkaar hier ik had eerst geen paard wel een voor les te geven maar dat is nu mijn examen paard geworden
dus toen zij onze juf dat er op de dag zelf ook onderling mag les worden gegeven(dat ik een klas genoot les geef zeg maar)
.......sommige vraagstellingen.......
VValar schreef:@ Somebody, jammer dat je cursusleider geen inzage geeft in de cijfers. Meestal is dat wel een rode leidraad voor je algemeen presteren in de cursus en goede indicatie voor je cijfer op je examen. Wordt het wel gezegd wanneer iemand onvoldoende presteerd?
terorita schreef:acacia schreef:Afgelopen maandag hebben we lesgegeven zoals op het examen de bedoeling is, dus iedereen 20 min dressuur, dan 10 minuten springen.
Is zo om he ?
heee tis toch 15 min dressuur en 15 min spring...temniste dat is wat ze ons vertellen

LuckySil schreef:Ja ik
Ze vragen de onderdelen van het hoefijzer en de hoefnagel.
Ook harde/zachte beengebreken geloof ik.
Verder weet ik het niet meer
Maar ik weet niet of de vragen hetzelfde zijn
Ik ga trouwens 12 maart mijn herexamen van het lesgeven doen..
Ik moet helemaal naar leusden!! (en woon in de buurt van gouda..)
Ik heb ook nog geen paard + ruiter gevonden helaas..
het is op een doordeweekse dag, dus de meeste moeten werken, of het paard/ruiter is helaas niet geschikt, of ze hebben geen trailer, of geen rijbewijs ervoor..
Hoop dat ik mn herkansing kan doen, maar ik zie het somber in!