Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paula1990 schreef:Die Jasmijn is gewoon dom ..afschuw tegen koudbloeden heeft zij :S
Paula1990 schreef:Die Jasmijn is gewoon dom ..afschuw tegen koudbloeden heeft zij :S
ACSM schreef:Paula1990 schreef:Die Jasmijn is gewoon dom ..afschuw tegen koudbloeden heeft zij :S
Dit is niet erg aardig om te zeggen....![]()
Iedereen heeft een eigen mening... en mag die ook zeker hebben en zeggen. Ondertussen blijf ik lekker bezig met mijn koudbloedjeEn geniet daar volop van!!
Paula1990 schreef:NOu ik zeg dus wat ik daarvan vind.
Sythaa schreef:Ach zoveel mensen zoveel smaken denk ik. Als de koudbloeden niks waard waren in de sport zouden er niet zoveel meelopen op alle niveaus denk ik![]()
Persoonlijke voorkeur hou je altijd. Zelf hou ik ook niet van bepaalde rassen of soorten paarden. So what? Ik vind het leuk voor de eigenaar van een dergelijk paard als ze leuk presteren, ook al zou ik me er nooit mee vertonen. Laat staan dat ik rassen of soorten zou gaan bekritiseren. Iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft. En ik denk dat het gros van de juryleden capabel genoeg is om te beoordelen of het paard in kwestie in de ring voldoet aan de gestelde normen of niet.
Mirjammie schreef:Volgens mij heeft de TS dit topic niet geopend om voor de zoveelste keer de voor- en tegenstandens van koudbloeden elkaar in de haren te laten vliegen... Maar om aan juryleden te vragen wat zij nou van koudbloeden in de ring vinden! Beetje jammer weer...![]()
Ik mag dan zelf geen jury zijn, ik schrijf wel vaak, en ik ben echt nog geen juryleden tegengekomen die een koudbloed minder punten geven puur omdat het een koudbloed is.Ik word er persoonlijk ook heeeeeeel erg moe van als mensen meteen roepen als hun punten tegenvallen dat dat vast komt doordat ze op een koudbloed rijden, en dat dat de jury niet beviel, want ze reden toch zo geweldig! Wát een onzin!
Mijn punten zijn ook vaak genoeg tegengevallen, en ik reed gewoon met een kwpn-er, dan ging ik toch ook niet lopen roepen dat de jury vast niet van een donkerbruin paard, of kruising tuiger houdt?? Nee, dan pakte ik mijn protocol en keek waarom ik zulke punten kreeg, zodat ik daar zelf aan kon werken voor de volgende keer! Eigenlijk kon ik dan (bijna) altijd wel begrijpen waarom ik die punten had gekregen.
Het is heel jammer dat er zoveel gezeurd wordt over discriminatie in de ring, want er zijn genoeg koudbloeden te vinden in de ring die het wel leuk doen (zoals Mazzel bijvoorbeeld, van ACSM, die is zo snel zo goed vooruit gegaan, dat doet menig warmbloed hem niet na!). Zoek de fout eens eerst bij jezelf, dan pas bij de jury, als je goed genoeg rijdt haal je je punten echt wel, want dan kan geen jury om je heen!
Mirjammie schreef:Het is heel jammer dat er zoveel gezeurd wordt over discriminatie in de ring, want er zijn genoeg koudbloeden te vinden in de ring die het wel leuk doen (zoals Mazzel bijvoorbeeld, van ACSM, die is zo snel zo goed vooruit gegaan, dat doet menig warmbloed hem niet na!). Zoek de fout eens eerst bij jezelf, dan pas bij de jury, als je goed genoeg rijdt haal je je punten echt wel, want dan kan geen jury om je heen!
Citaat:Zoek de fout eens eerst bij jezelf, dan pas bij de jury, als je goed genoeg rijdt haal je je punten echt wel, want dan kan geen jury om je heen!
Mirjammie schreef:Volgens mij heeft de TS dit topic niet geopend om voor de zoveelste keer de voor- en tegenstandens van koudbloeden elkaar in de haren te laten vliegen... Maar om aan juryleden te vragen wat zij nou van koudbloeden in de ring vinden! Beetje jammer weer...
jasmijn78 schreef:We hebben nu een hoop gehoord over hoe goed, mooi en lief koudbloeden wel niet zijn.
jasmijn78 schreef:Ik denk niet dat alle koudbloeden prima dressuurpaarden zijn, ik heb er 4 maar ik vind ze niet allemaal geschiktDeze discussie gaat over of een koudbloed leuk is in de ring, en daaruit voortvloeiend beweren vele koudbloedliefhebbers dat koudbloeden prima dressuurpaarden zijn.
Mirjammie schreef:Ik mag dan zelf geen jury zijn, ik schrijf wel vaak, en ik ben echt nog geen juryleden tegengekomen die een koudbloed minder punten geven puur omdat het een koudbloed is.![]()
moniquelucky schreef:Mirjammie schreef:Ik vind dat zeuren wel meevallen, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, niet alleen de koudbloedruiter.Het is heel jammer dat er zoveel gezeurd wordt over discriminatie in de ring, want er zijn genoeg koudbloeden te vinden in de ring die het wel leuk doen (zoals Mazzel bijvoorbeeld, van ACSM, die is zo snel zo goed vooruit gegaan, dat doet menig warmbloed hem niet na!). Zoek de fout eens eerst bij jezelf, dan pas bij de jury, als je goed genoeg rijdt haal je je punten echt wel, want dan kan geen jury om je heen!
moniquelucky schreef:jasmijn78 schreef:Wel leuk, dat we zo trots zijn toch!!!?We hebben nu een hoop gehoord over hoe goed, mooi en lief koudbloeden wel niet zijn.
Snoevie schreef:vraag me af waarom sommigen koudbloeden zo heftig verdedigen?
JIJ vind ze leuk,daar gaat het dan toch om?
Snoevie schreef:gelukkig niet idd!tuurlijk zitten ze er tussen,maar ik heb veel ervaring met schrijven en helpen op officiele wedstrijden,en gelukkig maak ik het haast nooit mee en hier op stal staat een fjord die met haar eigenaresse regelmatig winstpunten rijdt.
Snoevie schreef:vraag me af waarom sommigen koudbloeden zo heftig verdedigen?
JIJ vind ze leuk,daar gaat het dan toch om?
Snoevie schreef:gelukkig niet idd!tuurlijk zitten ze er tussen,maar ik heb veel ervaring met schrijven en helpen op officiele wedstrijden,en gelukkig maak ik het haast nooit mee en hier op stal staat een fjord die met zijn eigenaresse regelmatig winstpunten rijdt.