Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperrr schreef:wow een 10? dat vind ik wel een beetje errug overdreven
kaatje77 schreef:Haha. Wat een geweldig topic!
Ik heb vroeger bij de pony's iets leuks meegemaakt:
Voor de verzorging een 10, stond erbij: jammer van die moddersputters op je witte dekje, maar die vegeef ik je door het slechte weer.........![]()
Ik had altijd een 9 of 10 voor het onderdeel verzorging.
veraA schreef:casperrr schreef:wow een 10? dat vind ik wel een beetje errug overdreven
Why ? 'T is een cijfer dat er gewoon bijhoord, net zoals een 6 of een 7. Als het nou echt netjes was, en als de jury dus geen commentaar had, dan is die 10 toch meer dan terrecht of zie ik dat nou zo verkeerd?
Lon_ivo schreef:Dat is ook raar. Want het ziet er tog niet uit voor een 10 als er moddersputters opzitten..
joycie schreef:Als er modderspatten op je dekje zitten, of dat nou door het weer komt of niet, vind ik het niet perfect en ook geen 10 waard.
casperrr schreef:sorry hoor ik gaf alleen maar uitleg op een vraag die iemand stelde
MyWishMax schreef:Had zaterdag voor mijn binnenkomen verzamelde galop, HH en groeten een 4. Te progressief. Terwijl er nog op film staat dat hij 4 stappassen doet nog. Lijkt me genoeg toch?