Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De KNHS heeft veel vragen gekregen over het verplicht online betalen voor de inschrijving van beoordelings- en meetmomenten. We hebben goed geluisterd naar de constructieve opmerkingen van meedenkende organisaties en verenigingen. Daarom hebben wij besloten deze voorwaarde op twee punten aan te passen.
50% korting op het tarief
De KNHS geeft 50% korting op het tarief dat het online betalen via Mijn KNHS met zich meebrengt. Dit tarief geldt tijdens de corona maatregelen, dus totdat er wedstrijden mogen worden georganiseerd. Dit geldt uiteraard ook voor de grote groep van organisaties die zich al had aangemeld.
Andere betaalsystemen toegestaan
Organisatoren van een beoordelings- en meetmoment voor winstpunten mogen zelf bepalen hoe zij de betaling van inschrijfgeld faciliteren. De KNHS adviseert daarbij met klem om dit online te laten plaatsvinden.
Lees hier het hele bericht:
https://www.knhs.nl/…/andere-betaalsystemen-voor-beoordeli…/
Debbie schreef:PSvanLot schreef:Wij hebben het nu toch op betalen op wedstrijd staan. Contant gepast of via pin.
Het loopt echt meteen als een tierelier! Super leuk voor de deelnemers en zeker ook voor ons.
Hebben jullie het startgeld nu ook aangepast (verlaagd) ivm geen prijsuitreiking? Wij twijfelen nog wat..
ingvdh schreef:Kelan schreef:Welke regio zit jij?
Was dat voor mij? Wij zitten in NH.
Kelan schreef:Ik heb eerst goedkeuring van de gemeente afgewacht. En daarna het verzoek bij de regio ingediend.
Maar onze gemeente is heel flitsend. Had binnen een paar uur antwoord en goedkeuring.
Helaas zit ik hier nu al 3 dagen op goedkeuring van de regio te wachten...
Ach ja, zo heeft iedereen (helaas) zijn eigen trage schakel in de keten.
Was eigenlijk voor PSvanLot, maar vind het ook fijn van anderen hier te weten. Omdat de regio hier (Gelderland) zo traag is