Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morris schreef:Zou ik eindelijk wat zien, van wat ik allemaal aan de KNHS afdraag, maar nee dus ..
(zelfs bij vrijwilligerswerk krijg ik reiskostenvergoeding)
). Ik ben de cursisten juist super dankbaar dat ik mag voorrijden! leonie87 schreef:Morris schreef:Zou ik eindelijk wat zien, van wat ik allemaal aan de KNHS afdraag, maar nee dus ..
(zelfs bij vrijwilligerswerk krijg ik reiskostenvergoeding)
Sorry hoor, maar je gaat toch voorrijden omdat je er veel van kan leren?
). Maar vanuit de KNHS, waar weet ik niet hoeveel geld in omgaat, zouden dit soort tegemoetkomingen wel heel erg prettig zijn. KNHS wil toch de jury's naar een hoger level trekken, en voldoende goed opgeleide jury's hebben, en ja daar moet je in investeren. Dus ook de KNHS, is mijn bescheiden mening.
voor mij gaat het ook voor de ervaring. wij willen binnenkort over naar M2 dus alles wat we nog kunnen leren en als opmerkingen mee kunnen krijgen is meegenomen
hunter87 schreef:_tamara, volgens mij is het niet de 18e naar de 19e. als wij naar lunteren gaan is het op dinsdag. of ik heb moeten liggen slapen maar voglens mij is het veranderd.
ik ga binnekort voorrijden in vorden, zou leuk zijn als de knhs km vergoed... ik moet iets meer dan een uur rijdenvoor mij gaat het ook voor de ervaring. wij willen binnenkort over naar M2 dus alles wat we nog kunnen leren en als opmerkingen mee kunnen krijgen is meegenomen
, dus dat is goed van de cursisten. Wel hoorde bepaalde cijfers bij bijv. de stap (totaal cijfer), een 6 die ik niet kon plaatsen waarop de docent goed begeleidde en even terugpakte naar de middenstap (die gewoon goed was, een 7).
, maar ik heb het graag gedaan! Morris schreef:Ik ben gisteravond 'proefkonijn' geweest. Veel herkenbare dingen gehoord, dus dat is goed van de cursisten. Wel hoorde bepaalde cijfers bij bijv. de stap (totaal cijfer), een 6 die ik niet kon plaatsen waarop de docent goed begeleidde en even terugpakte naar de middenstap (die gewoon goed was, een 7).
Fijn was, dat de proeven op beeld zijn gezet. Dat kan de doorlooptijd wat verkorten voor de proefkonijnen, anders moet je toch wel lang 'wachten' voordat je je proef mag rijden.
Wel een latertje hoor, maar ik heb het graag gedaan!