Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

webster543

Re: Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 16:05

recoluuter???? en wat moet het echt zijn????

geweldig wat sommige ervan maken :-)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 16:17

Resoluter neem ik aan.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 17:43

Ow ja sorry ik was de vertaling vergeten. Resoluter idd ;).

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:44

ah ok. Kon er al niks van maken :-)

Stefje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:24

xVerax schreef:
Stefje_1 schreef:
ik heb zelf nooit iets heel raars mee gemaakt op mijn protocollen, maar heb laatst wel grappige voorlezers mee gemaakt.
1 iemand was aan het voorlezen en die gebruikte namen voor de letters toen zei ze bernard viktor afwenden, maar ze moest naar de F (was een b of l proefje daar komt geen v in voor) hahaha.
en 2 weken geleden waren wij in stal aan het knotten komt een combinatie voorbij lopen opweg naar de wedstrijdbaan, zegt de voorlezer tegen de amazone: de jury zit bij C. _O-

Mag ik vragen hoe je van de B naar de F kunt afwenden? :')

whaha het zal wel e-f of h-x-f geweest zijn ;) is alweer een tijdje geleden, maar het was iig erg grappig :D

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:44

laatst moest ik mn zusje van 9 voorlezen, zeg ik, b-h van hand veranderen, en ineens moest mn zusje heel erg lachen, omdat ze het dus leuk vond dat ik bh zei hahaha, jury had achteraf wel gezegd dat ze ook moest lachen om de reactie van mn zusje haha :P

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 23:08

Haha, wat een heerlijke droge opmerkingen zitten ertussen! _/-\o_

Debbie_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:39

Ooit een keer met een onderlinge wedstrijd tijdens het groeten, oortjes erop en stijgeren.
Commentaar van de jury: Hallo? We zitten hier beneden hoor!

Volgende week zondag de eerste keer officieel. Zie nog wel wat onverwachte dingen gebeuren dus.

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:14

tja de spellingfouten van sommige schrijvers/fsters blijven leuk. Maar meestal is het wel te ontcijferen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:16

Spelfouten, tja...

ik had een leuke in een M2 proef: speelbeen ipv spilbeen...

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 14:41

Ik heb ook een dagje geschreven laatst. Was mijn eerste keer, meteen 32 combinaties in de ring, dus we werden op een gegeven moment errug gaar :')
*pony bokte* 'Woep, een 5, schrijf er maar bij: ontploffing!'

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:12

Toen ik een jaar of 11 was, reed ik nog wedstrijden op Heidy, een valkbonte merrie van 1.16. mensen vonden ons altijd een heel schattig setje. Mijn moeder heeft wel vertelt dat ik eens een jury had die helemaal gesjameerd was van ons. Toen ik de ring ik kwam was het: oo, wat een schattig setje, wat een leuke pony, en daarna tegen de schijfster: Zet overal maar een 8 neer.

Dat is toch wel een compliment over Heidy:) Het is ook gewoon een hele leuke pony. We hebben haar verkocht aan de manege waar ik mijn andere pony heb staan, en waar ik heb leren rijden, en ze is heel erg populair bij de kinderen.

haffielover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:47

paard is in overconditie kortom te dik.
klopt want zit veulen in, haha

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:58

2 weken geleden op concours geschreven, was een open juryhok, dus we kondn de voorlezers goed horen. Kreeg de ruiter van de voorlezer de volgende opdracht; B-E-B beugels op maat maken!!!!

Jury en ik keken elkaar aan...... En hoopten vurig dat de opdracht uitgevoerd zou worden :+
helaas..... De ruiter deed wel haar teugels op maat, maar geen spectakel in de ring......

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 01:01

Ik was een keer toen ik nog een heel stuk jonger was op wedstrijd met m'n pony. Beestje kon alleen maar bokken en springen in de proef, en na 4 onderdelen werden we uitgesloten. Ik zwaar teleurgesteld en huilend op m'n pony, komt de jury naar buiten: "je hoeft niet teleurgesteld te zijn want het ging juist hardstikke goed". Krijg ik het protocol terug, staan werkelijk alleen nog maar onvoldoendes op. Juist ja :'). Nu, een paar jaar later, vind ik dat toch best grappig eigenlijk.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:19

Ik zat gister langs iemand die euh, nogal langzaam was, dus die 3 keer dat het paard bokte zag ze niet, maar ik dus wel, heb maar niks gezegd :=
Oja en nog een van laatst: 'Ga toch naar de kapper Juulke. Lang haar is leuk, maar niet als je paardrijd.'

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:33

Ik moest travers rijden maar was zo overgeconcentreerd dat ik schouderbinnenwaarts reed. Vervolgens was ik zo bezig met praten tegen de toeschouwers dat ik vergat af te wenden om te appuyeren. Uiteindelijk stond er op mijn protocol:

Een schouderbinnewaarts voor een 8 helaas werd er travers gevraagd.
Kreeg er een 2 voor haha

en Misschien meer focussen op je onderdelen dan op de toeschouwers

Ik heb tenminste wel heel veel gelachen in mn proef

In het m2 heb ik een keer mijn 1e proef verpest en de 2e proef ging wel lekker. Na afloop kwam de jury naar buiten: Wat was je in godsnaam aan het doen de 1e proef? ik uhh jaa het ging niet zo jury: ja de 2e proef kan zo als voorbeeld worden genomen hoe een proef gereden moet worden

wel leuk om te horen van een jury

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:28

Lowara schreef:
2 weken geleden op concours geschreven, was een open juryhok, dus we kondn de voorlezers goed horen. Kreeg de ruiter van de voorlezer de volgende opdracht; B-E-B beugels op maat maken!!!!

Jury en ik keken elkaar aan...... En hoopten vurig dat de opdracht uitgevoerd zou worden :+
helaas..... De ruiter deed wel haar teugels op maat, maar geen spectakel in de ring......

geweldig :D

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 22:43

"paard draagt z'n hoofd wat hoog"
Uhm, tja het is een tuiger...

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:35

Kirov schreef:
"paard draagt z'n hoofd wat hoog"
Uhm, tja het is een tuiger...

Dus mag hij met een andere oprichting gereden worden dan in de dressuur wenselijk is?

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:33

Nee hoor

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:40

Een aantal weken geleden zat ik te schrijven: pony kwam slingerend richting X stappen, stopte daar wel ongeveer, beetje scheef, niet vierkant.... Meisje pakt de teugels in 1 hand en groet rustig. Pony deed tegelijk een compliment/buiging. Jury schoot in de lach, ik ook en publiek ook. "schrijf maar op: 8, als je niet geslingerd had en recht had gestaan had je een 10 gekregen"
Het ging overigens om een B proef bij de pony's en de pony had bij de vorige eigenaar ook kunstjes geleerd. Meisje wist niet waar die knopjes zaten maar kwam er blijkbaar toevallig eentje tegen.

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:43

greefje1 schreef:
laatst moest ik mn zusje van 9 voorlezen, zeg ik, b-h van hand veranderen, en ineens moest mn zusje heel erg lachen, omdat ze het dus leuk vond dat ik bh zei hahaha, jury had achteraf wel gezegd dat ze ook moest lachen om de reactie van mn zusje haha :P

Weet je dat ik hier in de proef ook nog steeds stiekem om moet lachen. :') Ook als de voorlezer leest: F-A-K.
Ja I know, ben kinderachtig. Maar zo blijf ik wel ontspannen in mn proef. :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:42

Hier laatst voor het eerst weer een F-proefje gedaan. Omdat ik mijn handen vol heb aan het paard, maar dit laatste tijd goed ging voor F4 gekozen. (zijn pas weer paar weken met galop bezig).
Toestemming gevraagd voor thiedeman, peeskappen en springschoenen (springschoenen zijn medische reden). Jury vond het maar niets, was onzin en overdreven. Met dank aan secretatiaat toch gelukt.
Stond er uiteindelijk op het papiertje: "ik snap je voorzichtigheid nu".

Vond ik toch fijn om te lezen! :j

@RenWaBl, Ik moet er ook nog steeds om lachen hoor!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:59

Mag ik vragen waarom je dan met tiedeman, kappen en springschoenen reed?
Niet aanvallend bedoeld maar ben daar gewoon even nieuwschierig naar