geweldig wat sommige ervan maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xVerax schreef:Stefje_1 schreef:ik heb zelf nooit iets heel raars mee gemaakt op mijn protocollen, maar heb laatst wel grappige voorlezers mee gemaakt.
1 iemand was aan het voorlezen en die gebruikte namen voor de letters toen zei ze bernard viktor afwenden, maar ze moest naar de F (was een b of l proefje daar komt geen v in voor) hahaha.
en 2 weken geleden waren wij in stal aan het knotten komt een combinatie voorbij lopen opweg naar de wedstrijdbaan, zegt de voorlezer tegen de amazone: de jury zit bij C.
Mag ik vragen hoe je van de B naar de F kunt afwenden?
Lowara schreef:2 weken geleden op concours geschreven, was een open juryhok, dus we kondn de voorlezers goed horen. Kreeg de ruiter van de voorlezer de volgende opdracht; B-E-B beugels op maat maken!!!!
Jury en ik keken elkaar aan...... En hoopten vurig dat de opdracht uitgevoerd zou worden
helaas..... De ruiter deed wel haar teugels op maat, maar geen spectakel in de ring......
greefje1 schreef:laatst moest ik mn zusje van 9 voorlezen, zeg ik, b-h van hand veranderen, en ineens moest mn zusje heel erg lachen, omdat ze het dus leuk vond dat ik bh zei hahaha, jury had achteraf wel gezegd dat ze ook moest lachen om de reactie van mn zusje haha