MargrietJonk schreef:Ja en ik hoop echt dat ik slaag want dan heb ik alle 'delen'!
Erg leuk! Waar doe jij die cursus en van wie krijg je het?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaatje77 schreef:Wij moeten ook met 2 anderen een b parcours springen.
VValar schreef:MargrietJonk schreef:Ja en ik hoop echt dat ik slaag want dan heb ik alle 'delen'!
Erg leuk! Waar doe jij die cursus en van wie krijg je het?
sibbe schreef:nog tips voor ons over de theorie waar moet je extra opletten
VValar schreef:@ MargrietJonk: Wat leuk ik doe hem ook in Benningbroek zoals je hebt gelezen en ik krijg hem ook van Cees Rijpkema. Woon je in de buurt?
Lijkt me erg leuk om 3e en 4e fase ook te doen. Waar heb jij die 3e gedaan, in Oudkarspel?
Johan Hamminga lijkt me heel fijn les geven. Zijn alle instructeurs die ook van die M/Z kampen in Ermelo geven.

Dus blijkbaar denk je er relatief makkelijk over!
VValar schreef:Wat leuk, Volendam is inderdaad heel erg in de buurt. Ken ik jou dan niet van wedstrijden oid?
Ik hoop dat bij voldoende inschrijvingen ik volgend jaar in Oudkarspel terecht kan. Ermelo lijkt mij zo'n ramp, is geloof ik 2 uur rijden (zonder file op die A1). Moet je dan ook echt elke week met je paard er heen?

VValar schreef:@ MargrietJonk: Ik ken je paard Jura niet. Heb je geen foto van jullie
Vervolgeisen voor de vervolgcursus zijn toch M+ winst?
.
. Maar als alles zeg maar met hakken over de sloot gehaald is zou ik er niet aan mee doen.
want je moet wel gewoon het tweede gedeelte van je cursusgeld betalen
. Tenzij je kan aantonen dat je paard afgekeurd is door een dierenarts........ mutopia schreef:Hoi ik ben in november begonnen. Tot nu toe vind ik t erg gezellig!! De theorie is wel erg veel zeg maar heeft er toevallig niet een examen van andere jaren???
.
Dit waren vragen