jasmijn78 schreef:Weer zoveel pagina's verder...
We hebben nu een hoop gehoord over hoe goed, mooi en lief koudbloeden wel niet zijn. Over hoe gaaf stang en trens wel niet staat bij een koudbloed, over hoe stom sommige mensen wel niet zijn die zo hun bedenkingen hebben bij een koudbloed in de dressuur. En over wat een Z-ruiter allemaal zou moeten kunnen.
Maar het ECHTE 'bewijs' dat een koudbloed leuk in de ring is, zijn aantoonbare prestaties. En die heb ik nog steeds niet echt voorbij zien komen... En onder prestaties versta ik geen clubwedstrijdje, geen onderling wedstrijdje en ook geen net aan winstpuntje op een officieel achteraf wedstrijdje waar de rubrieken maar minimaal gevuld zijn.
Hoe doen de koudbloeden het op de kringkampioenschappen? Op de regionale kampioenschappen, op de hippiade? Op de grotere wedstrijden met rubrieken van 25 deelnemers? Als je de mensen met hun bedenkingen over koudbloeden in de dressuur wilt overtuigen, dan kun je dat niet beter doen dat met keiharde feiten van koudbloeden die op de grotere wedstrijden in de hogere klasses het tegendeel bewijzen. Maar aangezien niemand daar in 44 pagina's nog mee gekomen is....
Nou dan zal ik daar maar eens mee komen
Ik ben met Tarja (fjord) drievoudig Zeeuws kampioen geworden outdoor in de klasse B, L2 en M2 reserve kampioen!! Ik heb 2x met mijn fjord in 2005 en 2006 deel mogen nemen aan de hippiade in de klasse L2 en M2. In de klasse L2 heb ik met haar een 6de plaats behaald en vielen we in de prijzen op het NK!!
Joske met Vuran heeft meegedaan in het vietal op de hippiade.
Er zijn dus toch koudbloeden die de hippiade halen 
In de klasse L1 behaalde ik een 2de plaats op Indoor zeeland waar meer dan 25 deelnemers aan mee deden! Zie verder profiel!