Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lowara schreef:een berisping? zulke jury's mogen niet meer jureren
kaatje77 schreef:Haha. Wat een geweldig topic!
Ik heb vroeger bij de pony's iets leuks meegemaakt:
Voor de verzorging een 10, stond erbij: jammer van die moddersputters op je witte dekje, maar die vegeef ik je door het slechte weer.........![]()
Ik had altijd een 9 of 10 voor het onderdeel verzorging.
panache schreef:kaatje77 schreef:Haha. Wat een geweldig topic!
Ik heb vroeger bij de pony's iets leuks meegemaakt:
Voor de verzorging een 10, stond erbij: jammer van die moddersputters op je witte dekje, maar die vegeef ik je door het slechte weer.........![]()
Ik had altijd een 9 of 10 voor het onderdeel verzorging.
dat kan toch nooit een 10?
dan is het zwaar makkelijk een wp te rijden..
mickey1989 schreef:Dat is onzin, het cijfer voor verzorging telt maar voor 1/26 deel mee. Ook voor de andere onderdelen zul je dus goede punten moeten halen
Joesje schreef:mickey1989 schreef:Dat is onzin, het cijfer voor verzorging telt maar voor 1/26 deel mee. Ook voor de andere onderdelen zul je dus goede punten moeten halen
Dat waren de oude proeven, tegenwoordig voor 1/30 deel
kinuh schreef:Er stond daar bij verzorging zeg maar:
7 - 2 Tinkers horen niet in de dressuur
ElineGyan schreef:EEN TIEN?? Jeetje dan moet het wel heeeeeeeeeeeeeel netjes eruit zien!
pharagirlke schreef:sorry maar ik snap níets van je verhaal ?Heb het hele topic doorgelezen, heb hele fijne commentaren gehad maar ook hele idiote.
Bij de contragalop; 'verkeerde galop' en hij zat toch écht in contra. Zal zn eerste keer L (andere proeven dan jullie) geweest zijn?
Een jury die me wel kent van mijn pony zei bij mijn paard (waarbij ik bij de 1ste proef niet eens verder gekomen was dan mijn groeten, hij heeft me vervolgens aangeraden om af te groeten omdat hij me liever geen verliespunten wilde geven) toen ik hem een tik van heb ik jou daar op haar kont gaf omdat ik haar echt k*tsbeu was 'Die had ze verdiend' en een 8 voor houding zit en juist gebruik van de hulpen
1 jury die bekent staat om haar streng zijn zei na mijn afgroeten; 'Goed gereden!' en ik stond idd met 67% (en 4% voor op de 2de) 1ste
Nog een hele mooie; 'Misschien niet de grootste maar beslist de dapperste!' (stond ik met mijn kleine B tussen 5 grote D's als ze aan de E maat deden hier zouden ze daar onder vallen maarja, die gemeten cm's verdwijnen hier wel eens tot het gewenste aantal cm's![]()
)