Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
UniFlap schreef:Gister m'n eigen peerd meegenomen die niet geschikt bevonden is voor de cursusMaar dat wist ik al. Mogen nu nog wat andere paarden meenemen dus daar maak ik wel gebruik van:)
We hebben gekeken naar het rechtrichten van het paard en bijna alle paarden waren scheef op de binnenhoefslag. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk het is!Echt heel leuk allemaal
Jeaulijn schreef:Nou ik heb nagevraagd, oefenparcoursje mag wel, kur op muziek ook. Ik moest alles maar eens op papier zetten, dan zou ze er naar kijken.
asjemenou schreef:Jeaulijn schreef:Nou ik heb nagevraagd, oefenparcoursje mag wel, kur op muziek ook. Ik moest alles maar eens op papier zetten, dan zou ze er naar kijken.
Serieus? Maar dat heeft toch ook betrekking op wedstrijden?
Zou wel heel fijn zijn, ben al bezig met kur op muziek wedstrijd te regelen. Wel een officiele..
Bjarni schreef:Ook gehoord dat als je nog wil doorstromen richting niveau 3 je alleen nog examen rijden niveau 2 hoeft te doen, dat is ook wel erg prettig om te weten.