Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ullaatje

Re: Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:43

Ik had laatst wedstrijd,
ik had mijn vraagtekens bij het gegeven % ( kwam 1 punt te kort, en eerlijk waa,r het was een heel goede proef ) en ging naar de jury toe om wat te vragen.
Zegt ze; tja ik weet het ook eigenlijk niet waarom ik je geen winst heb gegeven had mss wel gemoeten he, maar ik heb je de vorige keer toch ook al een winstpunt gegeven :? .
( laatste keer dat ik op wedstrijd ben geweest is twee jaar terug )

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:23

Ik had een keer een hele aardige jurymeneer die 179 in 180 had veranderd. Duidelijk te zien: doorgekrast en van een 6je ergens een 7 van gemaakt. Heb al heel vaak 179 gehad en dat is en blijft een vervelende score zeg maar...

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:20

Kirov schreef:
Ik had een keer een hele aardige jurymeneer die 179 in 180 had veranderd. Duidelijk te zien: doorgekrast en van een 6je ergens een 7 van gemaakt. Heb al heel vaak 179 gehad en dat is en blijft een vervelende score zeg maar...

Wat een geluk! Ik had tijdens mijn 1e keer M1 2x 179 baaaaaaalen _O-

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:57

Laatst in mijn Door een S van hand veranderen;

Paard zwaait in de 2e bocht :+

:wave: :wave:

_O- _/-\o_

hanka_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:02

Haha leuk topic,

Die van mij wou laatst niet langs een jury hokje en bij afloop sprong hij met vier benen tegelijk uit de ring,,
opmerking: Paard spoort niet

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:21

Hanka, dat is een opmerking die niet sloeg op het niet erlangs willen, maar meer op dat je paard niet recht is, hij spoort dus letterlijk niet.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:24

:') Kijk dat vind ik nou grappig dat hierboven :))

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:40

Vandaag weer aardige jury's! In de eerste ring kwam de mevrouw helemaal uit de auto om complimenten te maken. Op protocol stond; 'sympathieke combi'. En bij de tweede ring had de mevrouw van 209 pnt 210 gemaakt met als commentaar; jammer dat de proef af was, zou nog veel langer naar jullie willen kijken.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:56

Lynn_x schreef:

_O- _/-\o_

You made my day :') :')

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:41

ik had een keer een jury die gaf mij een winstpunt omdat mijn paard een mooie staart had.....

heel oud mevrouwtje (jury) riep mij na de proef bij haar auto en ze vroeg wat ik van de proef vond, ik niet echt te vreden (pony was nog jong en hinniken en uitzwaaien enz enz) geeft niks zei ze jullie komen er wel enne ik heb jullie wel een WP gegeven want hij heeft zo'n mooie staart, beloof me er heel zuinig op te zijn
hahahahahaha geweldig mens, ik geloof ook dat het een van haar laatste jurywedstrijden was

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:35

Todorien schreef:
ik had een keer een jury die gaf mij een winstpunt omdat mijn paard een mooie staart had.....

heel oud mevrouwtje (jury) riep mij na de proef bij haar auto en ze vroeg wat ik van de proef vond, ik niet echt te vreden (pony was nog jong en hinniken en uitzwaaien enz enz) geeft niks zei ze jullie komen er wel enne ik heb jullie wel een WP gegeven want hij heeft zo'n mooie staart, beloof me er heel zuinig op te zijn
hahahahahaha geweldig mens, ik geloof ook dat het een van haar laatste jurywedstrijden was

_O-

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:15

Ik heb ook weleens op mijn coupon gehad (ongeveer 9 jaar geleden): pony heeft borreltje teveel op! Haha, ik heb in een deuk gelegen hierom! Ik moest namelijk binnenkomen over de middellijn en dan groeten, maar ik geloof dat hij zwalkte Hahaha! Toen snapte ik de opmerking niet zo goed, ik was ook pas 10

Stefje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 09:59

ik heb zelf nooit iets heel raars mee gemaakt op mijn protocollen, maar heb laatst wel grappige voorlezers mee gemaakt.
1 iemand was aan het voorlezen en die gebruikte namen voor de letters toen zei ze bernard viktor afwenden, maar ze moest naar de F (was een b of l proefje daar komt geen v in voor) hahaha.
en 2 weken geleden waren wij in stal aan het knotten komt een combinatie voorbij lopen opweg naar de wedstrijdbaan, zegt de voorlezer tegen de amazone: de jury zit bij C. _O-

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:09

Stefje_1 schreef:
ik heb zelf nooit iets heel raars mee gemaakt op mijn protocollen, maar heb laatst wel grappige voorlezers mee gemaakt.
1 iemand was aan het voorlezen en die gebruikte namen voor de letters toen zei ze bernard viktor afwenden, maar ze moest naar de F (was een b of l proefje daar komt geen v in voor) hahaha.
en 2 weken geleden waren wij in stal aan het knotten komt een combinatie voorbij lopen opweg naar de wedstrijdbaan, zegt de voorlezer tegen de amazone: de jury zit bij C. _O-

haha, best wel grappig!! wel moeilijk om te lezen met die namen :P

Had vorig jaar wedstrijd in een oude manege. Proef in de binnenpiste. Toen ik binnenkwam, zocht ik tervergeefs naar de jury. Recht voor mij was de kantine, dus dacht ik "die zit waarschijnlijk in de kantine dan, aan een tafeltje".
Eerste groet kijk ik ook braaf naar de kantine, maar besef ineens dat het helemaal niet de jury is. Rij mijn proef uit en bij het afgroeten besef ik dat er boven de kantine nog een hokje is en daar de jury is. Ik schrik er een beetje van en zeg tegen de groom "ik die jury nog niet eens zien zitten, dacht dat hij in de kantine zat".
Achteraf in de prijsuitrijking zegt hij tegen mij "had wel liever in de kantine gezeten, daar was het warmer!!!". Ik dacht toen "oeps!!!! hij heeft gehoord wat ik zei..." :D

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:34

Mijn paard moest meer voorwaarts neerwaarts lopen...

... in de M :=

Lotteee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:44

Lynn_x schreef:

_O- _/-\o_

misschien was diegene zelf naar iemand aan het zwaaien ze was er duidelijk niet helemaal bij haha!! :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 23:15

Lotteee_ schreef:
Lynn_x schreef:

_O- _/-\o_

misschien was diegene zelf naar iemand aan het zwaaien ze was er duidelijk niet helemaal bij haha!! :')

Meer waarschijnlijk dat er had moeten staan: Paard zwaait UIT in de 2e bocht

Lotteee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 12:47

Meer waarschijnlijk dat er had moeten staan: Paard zwaait UIT in de 2e bocht[/quote]

ja volgens mij had de ts dat wel begrepen maar vond ze het alsnog erg leuk klinken ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:21

Die vreemde opmerkingen komen doorgaans ook niet van de jury, maar van een schrijver/fster die niet helemaal snapt waarover het gaat. Maar daardoor is het soms wel erg grappig. :D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:55

Stefje_1 schreef:

Mag ik vragen hoe je van de B naar de F kunt afwenden? :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 16:24

:')

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:52

Ik had een keer dat ik in de regen moest rijden en tegen de regen in moest halthouden, alleen paard had daar niet zo veel zin in en t lukte niet, dus ik me omgekeerd met de kont tegen de regen in halthouden (dat wilde wel) en toen achterwaarts weer omgedraaid en verder gereden
toen had ik -2 en een 0 met erachter Jammer!
Kwam de jury de auto uit, sorry kon er echt geen punt van maken maar wel heel leuk opgelost!
had vervolgens wel een 9 voor m'n halsstrekken

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:04

hanka_m schreef:
Haha leuk topic,

Die van mij wou laatst niet langs een jury hokje en bij afloop sprong hij met vier benen tegelijk uit de ring,,
opmerking: Paard spoort niet

zo had ik het een keer anders om , mijn paard vond het jury hokje interessanter dan de rest van het gebeuren incluis mij....
paard ging letterlijk ruiken aan het raampje van het jury hokje (in zijn inbeelding was er dus een ander paard zijn evenbeeld) waardoor ik dus ook een moest lachen en paard lief toch maar even liet ruiken...waarna we netjes de proef hebben af gereden.

opmerking, paard heeft meer interesse voor jury dan ruiter! en dan tussen haakjes "leuk paard" erachter gezet!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:38

Ik snapte inderdaad dat het zwaait uit moest zijn (dat deeed ze ook), maar ik ben nogal een beelddenker dus zag het al helemaal voor me :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:07

Haha ik had laatst een schrijver die nog nooit geschreven had. Hij was manege ruiter en snapte de meeste dingen ook niet helemaal. Overigens hebben we het heel gezellig gehad en hij schreef alles zo goed mogelijk op.
Hij maakte schrijffouten als :
Looplijn ipv loodlijn
recoluuter
En nog wel een aantal (niet alles onthouden)

En het mooiste was nog toen ik zei dat hij de ontspanning moest onderstrepen. Vraagt hij na het invullen van de rest van de cijfers. "Waarom moest ik de ontspanning doorstrepen." Hahaha Er stond dus ook echt een vette streep door!

Een andere ruiter bij een andere wedstrijd ging bijna onderuit in de middengalop (paard struikelde) ik heb haar even laten draven en daarna pas opnieuw galopperen en de proef verder laten rijden. De 2de middengalop echter, durfde ze niet meer. Daar kreeg ze dan ook een 5 voor (was L1) Met de bemerking verruimen met een smiley. Achteraf is ze ook nog even langs gekomen om me te bedanken voor het begrip op het moment en ze moest erg lachen om de smiley haha.