Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je hebt het goed opgelost door het kind weer op dezelfde pony te zetten. In ieder geval om te proberen.
En jij? 

Buitenritten vakantielesjes, wedstrijden, kamp etc. ik draai de hele zaterdag, vrijdagaaf, en zondags voor mensen van buitenaf (lessen en buitenritten) en dinsdagaaf vaak nog een paar longelesjes vooraf. In de vakanties doe ik (bijna) alles wat nog extra erbij komt van buitenaf e.d. (gelukkig is er nog een man die helpt, anders is het niet te doen
)

. De Casco ken ik inderdaad wel. Hij heette Ali Baba bij ons haha. De Duitser van Vincent kan of: De donkerbruine zijn Hij heet Othello, of een een bruine zijn die Chipolino heet. Dat zijn de paarden die hij nu heeft 

liberty schreef:@KimH, je moet heus geen 2 keer per maand jureren hoor, ik doe namelijk deze maand helemaal niets
@Ilja000, ze weten nog niet waar de cursus gegeven wordt, maar hij gaat wel door.
KimH schreef:@Marcella: Ja ik kom wel even een keertje langs, dat lijkt me echt heel leuk. De vorige keer dat ik er was, was het erg gezellig. De Casco ken ik inderdaad wel. Hij heette Ali Baba bij ons haha. De Duitser van Vincent kan of: De donkerbruine zijn Hij heet Othello, of een een bruine zijn die Chipolino heet. Dat zijn de paarden die hij nu heeft
Vanavond neem ik een lesje van een collega over. Het is een erg leuke les en heb belooft om een sprongetje te maken met ze