Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustLizz schreef:Zie nu net deze aanvullende bepalingen: Je moet inschrijfgeld dus via KNHS laten lopen. Afdracht voor wedstrijd vervalt wel. Maar denk nog een extra reden voor ons om het inschrijfgeld hetzelfde te laten.
Aanvragen activiteit met beoordelings- of meetmoment
Sportaanbieders die een beoordelings- of meetmoment willen organiseren kunnen deze vanaf dinsdag 26 mei 13.00 uur via Mijn KNHS aanvragen. Deze worden (zoveel als mogelijk) op basis van de bestaande kalenderprocedure door de regio of het mendistrict in behandeling genomen. Inschrijvingen en het innen van inschrijfgeld verlopen via Mijn KNHS. De afdracht vervalt dan. Bent u nog niet aangesloten op het online innen van inschrijfgeld via Mijn KNHS? Bekijk dan hier hoe het werkt.
PSvanLot schreef:Wij hebben idd de route ook al klaar. Hoeven elkaar niet te passeren.
Wat ik me wel afvraag wat betreft jury en schrijver. Je mag met 2 personen in een auto, vanaf 1 juni mag je met je collega/vriend/vreemde met tweeën in de horeca aan een tafel.
Dan hoeven we toch ook niet moeilijk te doen met het jureren?
Debbie schreef:Het verplicht betalen via MijnKnhs zijn wij ook niet enthousiast over.. Wij hebben bewust gekozen om niet aan dat systeem mee te doen omdat het veel te duur is en nu word je toch verplicht.. Wij waren wel van plan om vooraf overmaken te verplichten maar dan gewoon via onze eigen rekening.. Is ook een stuk makkelijker als iemand dan bijvoorbeeld afmeldt en startgeld terug dient te krijgen..
Ik hoop dat wij de toestemming van de gemeente krijgen, begreep dat ze hier niet heel makkelijk zijn. Dit is gewoon een kwestie van een brief schrijven met je vraag en alle maatregelen die je zult nemen toch?
Kelan schreef:Zo, wij hebben een super flitsende gemeente: akkoord van de gemeente is al binnen. Top.
Aanvragen zijn ingediend in MijnKNHS.
Nu dan alleen het Online betalen nog regelen.
Ze vragen om:
- Rekeningafschrift dat niet ouder is dan 3 maanden en waarop de naam en IBAN van de organisatie vermeld staat, evenals het logo en de naam van de bank.
- KvK-uittreksel dat niet ouder is dan 3 maanden. Naam van de organisatie op het uittreksel moet gelijk zijn aan de naam op het rekeningafschrift.
- Kopie van paspoort of rijbewijs van bestuurslid wat de aanmelding doet bij Ingenico. Dit bestuurslid moet ook vermeld staan op het uittreksel van de KvK.
- Bewijs van domiciliëring: Een domicilie is het "officiële adres", het adres waar men volgens de burgerlijke stand woont.
Die eerste drie is geen probleem.
Maar wie weet wat het 4e is? Als ik google kom ik eigenlijk alleen maar op Belgische sites. Dus het lijkt een Vlaamse/Belgische term. Wat is het Nederlandse equivalent?
Kelan schreef:Ik bereid het in ieder geval voor.
ondertussen ben ik vooral nog van plan om 0 euro te vragen. Het is toch alleen maar voor eigen leden.
En voor alle volgende echte wedstrijden kan ik dan altijd nog weer terug naar Op de Wedstrijd betalen (je kunt het per wedstrijd aangeven)