daffodil schreef:Ik heb er goed over nagedacht en het niet in een opwelling besloten. Zal eerlijk zeggen dat mijn vriendin het wel van te voren al had besloten en die heeft het in het gesprek ook gevraagd, wat nou als je niet door mag, moet je daar dan uit concluderen dat je niet voldoet en hoe gaan jullie daarmee om? Daar werd niet prettig op gereageerd en ontwijkend op geantwoord. Zij heeft daarop doorgevraagd maar geen duidelijk antwoord ontvangen. Ook zij heeft haar besluit genomen en ik dus ook hoewel ik op voorhand dacht, nou...das wel een heel fors besluit. Gek eigenlijk dat je er daarna dus heel anders over kan denken.
Het was zeer frustrerend!! De KNHS gaat een beetje vreemd met hun kandidaten om, daar komt nog bij dat er direct gesmeten werd ja ik heb je profiel gelezen je wil graag gelijk hebben??!! Vreemd maar in mijn profiel ben ik vrij neutraal en heb ik hem heel anders ingevuld als de eerste keer. Er werd ons toen beloofd dat je geen metaprofiel test hoefde te doen als deze eenmaal was gemaakt. Er komen elk jaar nieuwe L juryleden bij dus die paar die ophouden Het zou hun een rotzorg zijn. Maar kritiek geven op de KNHS is NOT DONE en helaas waren wij misschien de eerste.Maar DAff een duidelijk antwoord........ Tja dat had ik niet verwacht maar wel gehoopt.
Ik wens de nieuwe M ers veel geluk, en die niet door zijn het mag pas met 2 jaar weer eens, tenzij je gelijk naar de Z wil. O ja kreeg nog een opmerking dat men echt meer dan 2 jaar had moeten jureren...