Heel exact gezien in het Clara ziekenhuis in Rotterdam. Maar mijn ouders woonden in Ridderkerk in flats langs de snelweg, naast een kinderboerderij vlak bij een manege.
Mar_Nimbus
Geplaatst: 30-04-09 09:37
o oke, dat is dan erg dichtbij
als jullie iemand weten die zou kunnen jureren dan hou ik me aanbevolen
Help! Ik heb voor 7 juni een afspraak om te jureren in de ochtend in het midden van Noordholland van 9 tot ongeveer 12.30 uur. Maar... ik ben ook chef d'equipe namens onze manege tijdens de regiofinale van de zitcompetitie op diezelfde 7 juni. Ik zoek dus iemand die mij kan en wil vervangen. Bij voorkeur een F20 jury. Het betreft een bedrijf met een perfecte organisatie van wedstrijden.
Jeeej, ik mag komend seizoen ook mee doen met de jurycursus!
Kan iemand mij meer vertellen over hoe het gaat, en wanneer de nieuwe cursussen starten? Heb de site van de FNRS gelezen, maar info van mensen die 'm al gevolgd hebben lijkt me ook wel fijn! Op de site stonden verder nog geen data. Uit het begin van dit topic heb ik opgemaakt dat het afgelopen jaar in oktober/november gestart is?
Er zijn 2 cursussen in Breda geweest, wanneer er weer genoeg deelnemers zijn in een bepaalde regio zullen ze wel een nieuwe starten. Vond de cursus erg leuk, je leert er veel van vind ik.
@ilja000 helaas ben ik de 7e op vakantie anders had ik je graag geholpen.
Overigens ben ik nog niet gevraagd om ergens te komen, verkeerd mailadres op de lijst... Dus als iemand een jury zoekt......
MM Breda is nog wel een eindje weg, maar goed je moet er iets voor over hebben. Ik wil eigenlijk wel pas in september dat formulier opsturen, want dan heb ik (als het goed is) de F12 gehaald... Dan moet ik nog wel ergens proeven zien te schrijven.. Dus als er iemand in omgeving Eindhoven nog een keer een schrijver zoekt? Ik hou me aanbevolen. Ben hierin niet geheel blanco, heb vaker bij KNHS wedstrijden geschreven (wel veel onderling maar dat zal niet uitmaken?!)
Laatst hoorde ik van iemand op n secretariaat dat ze moeilijk aan juryleden konden komen omdat er meer mensen zijn gestopt dan er zijn bij gekomen. Kan iemand dat bevestigen? Ik merk wel dat alle bedrijven bellen voor dezelfde data.
Ja ik zit bij een FNRS manege. Zal wel gewoon eens rondbellen anders naar FNRS manege's hier in de buurt. Dan zal dat vast wel goed komen. Mag je ook schrijven bij KNHS wedstrijden? We hebben binnenkort namelijk gecombineerde wedstrijden, eerst FNRS (daar doe ik dan zelf aan mee) en daarna, volgens mij met dezelfde jury, KNHS proeven.
@amanda2, weet niet, merk dat niet zo hier, ik wordt nog niet eens gebeld...
Eva_Maria
Geplaatst: 06-05-09 20:58
Beste mensen, morgen heb ik mn theorie:P ben echt zenuwachtig, heb alles al 3x doorgelezen Hebben jullie nog tips voor mij wat ik morgen dan nog ff extra moet doorlezen? En eventueel nog vragen waarvan jullie weten dat die aanbod kwamen of kunnen komen? Ik hoop echt dat ik het haal!!