Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb toen maar even m'n paard gereden
en natuurlijk gebeurde toen precies wat er mogelijk zou kunnen gebeuren, hij tikte de balk aan, viel op zijn hoofd en daarna op de hals van de pony, (geluk bij ongeluk, was het nog de lichte balk. nou ja na uitleg dat dat dus echt niet de bedoeling was en ik dat soort dingen niet wilde, verder gegaan. gingen we daarna in het bos uitstappen, ging hij ineens een ander pad in (zijn zus liep naast de pony), dus meteen gezegd dat ze terug moesten komen, en ik dat dus ook niet wilde (dan moesten ze maar voor zichzelf gaan rijden), deden ze het op de terugweg weer.
Ik snap trouwens heel goed dat je boos bent geworden. Goeiedag zeg, wat moet dat een lastig/irritant en vooral frustrerend kind zijn
.
Maakte m'n avond weer goed..
)
)

!!
). Even later teugels aan het touwhalstertje gedaan en haar leren sturen met teugels (we deden er dus een fase 4 bij: 4. Sturen met directe teugel. De buitenteugel op de hals verving het duwen op de hals en zo ging het erg goed. Bij het halthouden werd het plukje maan vervangen door zachte kneepjes in de teugel en dat was ook helemaal niet moeilijk. Nu rijdt ze ondertussen los en is ze 1 keer gevallen en door al mijn gepraat erover was ze totaal niet bang, ik ving haar op tijd op en zo viel ze niet hard en heb ik haar weer in het zadel gezet en binnen 10 sec was ze het vergeten en reed ze weer een goede gebroken lijn. Ik ben vrij hard in pijn hebben want ik wil niet dat ze om elk ding gaan zeuren dus als er nog geen bot uitsteekt heeft ze geen pijn en negeer ik dat dus (jullie weten vast hoe het gaat met kleine kinderen.. 1 keer veel aandacht geven bij niks en plots overal pijn
).
.

KimH schreef:pfff ik had gister ook weer wat.. 1 meisje in mijn les heeft gehoorapparaatjes (wist ik niet). Maar er was er 1 kapot en een kwijt dus ze hoorde me niet goed en bleef maar in het midden staan en om zich heen kijken. Ik een aantal aanwijzingen gegeven en gewoon niet luisteren, dus ik had op een gegeven moment zoiets van: als je in het midden blijf staan dan kun je net zo goed een stoel pakken en gaan zitten..
Kom de moeder vn het meisje naar me toe om te vertellen dat ze haar apparaatjes niet inhad........ lekker dan, ik voelde me een beetje l*llig haha. De rest van de les heb ik maar een hele harde stem opgezet dat werkte wel hahaha