die nekken, geweldige paarden
ook hele mooie foto's, sjoert zijn foto's zijn altijd geweldig, goed scherpgesteld, en goede compositie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Florentine_ schreef:ladylay schreef:yup wil em misschien kruisen met die van mij
Ja echt? goede keus':D ik vind dat echt de mooiste hengst op aarde
Ik wil wel een nakomeling van hem als ik naar de paarden overga
Djulitaa schreef:ach, ieder zijn eigen mening, ik heb er nooit zoveel op aan te merken of commentaar te geven, maar dat filmpje wat hier terug staan word er wel erg veel geplukt idd, maar ik weet niet of dat bij de hulpen hoort van de spaanse pas of iets, of dat guusje zo beter reageert, ik ken heel guusjes zijn karakter niet, heb haar nog nooit gezien dus daar oordeel ik niet op
over de filmpjes van jolanda gaat dit dan hea, niet over die prachtige hengsten;) even voor de duidelijkheid
Djulitaa schreef:![]()
![]()
![]()
ook hele mooie foto's, sjoert zijn foto's zijn altijd geweldig, goed scherpgesteld, en goede compositie
Aranel schreef:Fitzroy schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
Deze opmerking vind ik kortgezegt nergens op slaan![]()
Florentine_ schreef:Alleen Florencio kruisen met een pony, ben je dan niet bang dat het klein uit gaat vallen?
of wil je die verder niet gaan starten bij de paarden?
Florentine_ schreef:Djulitaa schreef:ach, ieder zijn eigen mening, ik heb er nooit zoveel op aan te merken of commentaar te geven, maar dat filmpje wat hier terug staan word er wel erg veel geplukt idd, maar ik weet niet of dat bij de hulpen hoort van de spaanse pas of iets, of dat guusje zo beter reageert, ik ken heel guusjes zijn karakter niet, heb haar nog nooit gezien dus daar oordeel ik niet op
over de filmpjes van jolanda gaat dit dan hea, niet over die prachtige hengsten;) even voor de duidelijkheid
Volgens mij hoort het niet bij de hulpen, of zij leert de hulpen apart/opvallend aan, maar het is de bedoeling dat je niet ziet dat iemand een hulp geeft voor een oefening, en dit is overduidelijk te zien en ik vind het heel erg storend
Florentine_ schreef:Djulitaa schreef:![]()
![]()
![]()
Ik wil later ook zo'n paard![]()
xLaus_ schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
ladylay schreef:Florentine_ schreef:Alleen Florencio kruisen met een pony, ben je dan niet bang dat het klein uit gaat vallen?
of wil je die verder niet gaan starten bij de paarden?
dat weet ik dus niet, dat is het hele punt
er komt een tweede paard sowiewo
ik weet niet eens hoe groot florencio is, en of hij grote doorfokt
want misschien word het dan voor deverkoop ofzo
Djulitaa schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, ik stoor me vooral aan het gepluk aan de teugels.... ik weet niet hoe het precies met haar benen is.. daar valt de jurk overheen![]()
maar ik ben het wel eens met paula1990 dat er wel heel vaak op jolanda word gezeurt om het zo maar te zeggen. ik weet dat ze niet de beste ruiter is.. maar niet iedereen is perfect en de een is beter dan de andere, anders zou het zo saai zijn he
Florentine_ schreef:Djulitaa schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, ik stoor me vooral aan het gepluk aan de teugels.... ik weet niet hoe het precies met haar benen is.. daar valt de jurk overheen![]()
maar ik ben het wel eens met paula1990 dat er wel heel vaak op jolanda word gezeurt om het zo maar te zeggen. ik weet dat ze niet de beste ruiter is.. maar niet iedereen is perfect en de een is beter dan de andere, anders zou het zo saai zijn he
Ik stoor me ook heel erg aan haar handen. Ik vind dat als je Z rijd dat je dan toch wel fatsoenlijk stil hoort te zitten. Zeuren noem ik het niet, we zeggen gewoon allemaal wat we denken/vinden, en velen zijn het erover eens dat ze teveel plukt trekt..
Sythaa schreef:Koudbloeden in de ring.......![]()
Vandaag is ons team van Fjovrili (fjorden) clubkampioen (dressuur, viertal en springen) geworden van de kring midden limburg, bij de paarden......!!!!
Djulitaa schreef:xLaus_ schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
typisch iemand met het ideaal beeld van 10 jaar geleden in zijn hoofd![]()
moniquelucky schreef:typisch iemand met het ideaal beeld van 10 jaar geleden in zijn hoofd![]()