Koudbloed in de ring:leuk of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djulitaa

Re: Koudbloed in de ring:leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:50

Wow! Wow! Wow!
die nekken, geweldige paarden
ook hele mooie foto's, sjoert zijn foto's zijn altijd geweldig, goed scherpgesteld, en goede compositie

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:52

Florentine_ schreef:
ladylay schreef:
yup wil em misschien kruisen met die van mij

Ja echt? goede keus Haha!':D ik vind dat echt de mooiste hengst op aarde
Ik wil wel een nakomeling van hem als ik naar de paarden overga

ja, als ik Z ben met bies ga ik over op paard, als tweede bies gaat nooit weg
toen zei mijn instructeur een veulen nemen van bies, en aangezien ze mega gangen heeft, kan er wel eens een topper uit komen, als pony weet ik al welke ik wil
en paard, hengst, zei hij florencio....

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:53

ach, ieder zijn eigen mening, ik heb er nooit zoveel op aan te merken of commentaar te geven, maar dat filmpje wat hier terug staan word er wel erg veel geplukt idd, maar ik weet niet of dat bij de hulpen hoort van de spaanse pas of iets, of dat guusje zo beter reageert, ik ken heel guusjes zijn karakter niet, heb haar nog nooit gezien dus daar oordeel ik niet op

over de filmpjes van jolanda gaat dit dan hea, niet over die prachtige hengsten;) even voor de duidelijkheid

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:54

Alleen Florencio kruisen met een pony, ben je dan niet bang dat het klein uit gaat vallen?
of wil je die verder niet gaan starten bij de paarden?

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:54

Djulitaa schreef:
ach, ieder zijn eigen mening, ik heb er nooit zoveel op aan te merken of commentaar te geven, maar dat filmpje wat hier terug staan word er wel erg veel geplukt idd, maar ik weet niet of dat bij de hulpen hoort van de spaanse pas of iets, of dat guusje zo beter reageert, ik ken heel guusjes zijn karakter niet, heb haar nog nooit gezien dus daar oordeel ik niet op

over de filmpjes van jolanda gaat dit dan hea, niet over die prachtige hengsten;) even voor de duidelijkheid

Volgens mij hoort het niet bij de hulpen, of zij leert de hulpen apart/opvallend aan, maar het is de bedoeling dat je niet ziet dat iemand een hulp geeft voor een oefening, en dit is overduidelijk te zien en ik vind het heel erg storend Clown

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:55

Djulitaa schreef:
Wow! Wow! Wow!
ook hele mooie foto's, sjoert zijn foto's zijn altijd geweldig, goed scherpgesteld, en goede compositie

Ik wil later ook zo'n paard Haha! Haha!

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:56

Aranel schreef:
Fitzroy schreef:
Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.

Deze opmerking vind ik kortgezegt nergens op slaan Duivel

Amen!!

Zelf start ik ook lekker met mijn haffie!
Hij gaat t steeds beter doen en nog 3 wp's en we zijn L1 startgerechtigd Ja

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:59

Florentine_ schreef:
Alleen Florencio kruisen met een pony, ben je dan niet bang dat het klein uit gaat vallen?

dat weet ik dus niet, dat is het hele punt

er komt een tweede paard sowiewo Knipoog
ik weet niet eens hoe groot florencio is, en of hij grote doorfokt
want misschien word het dan voor deverkoop ofzo

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:59

Florentine_ schreef:
Djulitaa schreef:

Volgens mij hoort het niet bij de hulpen, of zij leert de hulpen apart/opvallend aan, maar het is de bedoeling dat je niet ziet dat iemand een hulp geeft voor een oefening, en dit is overduidelijk te zien en ik vind het heel erg storend Clown

Daar heb je helemaal gelijk in, ik stoor me vooral aan het gepluk aan de teugels.... ik weet niet hoe het precies met haar benen is.. daar valt de jurk overheen Clown
maar ik ben het wel eens met paula1990 dat er wel heel vaak op jolanda word gezeurt om het zo maar te zeggen. ik weet dat ze niet de beste ruiter is.. maar niet iedereen is perfect en de een is beter dan de andere, anders zou het zo saai zijn he Clown

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:00

Florentine_ schreef:
Djulitaa schreef:
Wow! Wow! Wow!

Ik wil later ook zo'n paard Haha! Haha!

wie niet Vingers aflikken

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:01

xLaus_ schreef:
Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.

typisch iemand met het ideaal beeld van 10 jaar geleden in zijn hoofd Tong uitsteken Clown

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:02

ladylay schreef:
Florentine_ schreef:

dat weet ik dus niet, dat is het hele punt

er komt een tweede paard sowiewo Knipoog
ik weet niet eens hoe groot florencio is, en of hij grote doorfokt
want misschien word het dan voor deverkoop ofzo

Ik denk dat je dan rond de 1.50-1.60 krijgt?
Florencio is volgens mij tegen de 170 aan, ook niet de allergrootste

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:03

Djulitaa schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik stoor me vooral aan het gepluk aan de teugels.... ik weet niet hoe het precies met haar benen is.. daar valt de jurk overheen Clown
maar ik ben het wel eens met paula1990 dat er wel heel vaak op jolanda word gezeurt om het zo maar te zeggen. ik weet dat ze niet de beste ruiter is.. maar niet iedereen is perfect en de een is beter dan de andere, anders zou het zo saai zijn he Clown

Ik stoor me ook heel erg aan haar handen. Ik vind dat als je Z rijd dat je dan toch wel fatsoenlijk stil hoort te zitten. Zeuren noem ik het niet, we zeggen gewoon allemaal wat we denken/vinden, en velen zijn het erover eens dat ze teveel plukt trekt..

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:05

dat zou opzich nog wel kunnen....denk ik

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:11

Florentine_ schreef:
Djulitaa schreef:

Ik stoor me ook heel erg aan haar handen. Ik vind dat als je Z rijd dat je dan toch wel fatsoenlijk stil hoort te zitten. Zeuren noem ik het niet, we zeggen gewoon allemaal wat we denken/vinden, en velen zijn het erover eens dat ze teveel plukt trekt..

dat was het Knipoog wist even niet hoe ik het moest "bewoorden" dus zei ik maar zeuren.. maar dat klinkt zo hard vind ik Tong uitsteken

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:13

Sythaa schreef:
Koudbloeden in de ring....... Go jij! Go jij!

Vandaag is ons team van Fjovrili (fjorden) clubkampioen (dressuur, viertal en springen) geworden van de kring midden limburg, bij de paarden...... Haha! !!!!

Wat goed gefeliciteerd!!!

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:14

Haha Tong uitsteken.
Ja zeuren klinkt zo alsof we haar afzeiken.
Maar ik ben het alleen niet eens met haar manier van rijden..

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:15

Dat klopt, maar ja anderen vinden het weer anders, ik kan niet goed op haar rijden in het algemeen oordelen natuurlijk, alleen van dat filmpje en daar stoor ik me aan haar handen

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:16

Djulitaa schreef:
xLaus_ schreef:

typisch iemand met het ideaal beeld van 10 jaar geleden in zijn hoofd Tong uitsteken Clown

idd erg ouderwets Boos!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:18

Ja maafr ik stoor me aan mensen die alleen naar jolanda dan zo reageren want jullie zeggen zelf met haar ben je het niet eens want ze rijd toch al z en dan dat mag dan niet meer .. vind ik ook ... .maar ben vanmiddag naar Ch Eindhoven geweest en zoals ik die ene ruiter al noemde dat was nog veel meer gepluk en die rijd op het hoogste niveau in de categorie bij Anky Duivel Die zat er pas als een paashaas op dus het wil kennelijk niks zeggen ..

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:19

idd, meerdere hebben hier last van, maar er word meer gereageerd bij jolanda omdat die meer bekend is, dus meer gezien word

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:20

moniquelucky schreef:

idd erg ouderwets Boos![/quote]

idd, ook erg vervelend Tong uitsteken

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:22

maar ik zie ze niet rijden terwijl ze op de passen trekken links rechts links rechts, en steeds zo ernstig prikken

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:23

jaa oke, maar die prikken misschien meer bij andere oefeningen he, ik zeg niet dat dat is maar dat dat kan natuurlijk, en zoals ik al eerder zei, jolanda is niet de beste ruiter, maar niemand is perfect

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:24

nee maar daar hadden we het ook niet over, of dat datd niet zo was