Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilja000 schreef:Dat weet je dus nooit. Ze zitten in een hokje, jij bent op afstand van een jury, je weet nooit waarom ze lachen, serieus kijken etc. Voor hetzelfde geld had iemand net op een rare manier zijn pen laten vallen.
asjemenou schreef:Esperanca schreef:Ik ken iemand met een Fries waarvan voor de proef al werd gezegd dat de jury niet van Friezen hield. Belachelijk!
Dat een jury niet van friezen houdt is niet belachelijk, en dat mag ook, iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
Pas als hij zijn punten ervan af laat hangen wordt het belachelijk.
mylittlejoy schreef:Gisteren hadden wij weer een gevalletje van een "aparte" jury.
Vervolgens heeft ze een meisje twee verliespunten gegeven zonder een enkel commentaar te vermelden.
KimWelsh schreef:Doe ik ook weleens, maar ben dan nogsteeds zéér oplettend hoorWaar ik trouwens niet tegenkan is een jury die zeeeer ongeinteresseerd in het hokje zit. Leunend op zijn/haar hand,
twister42 schreef:hihi ik hoorde er van het weekend nog 1.
'ach vooruit het is pasen'
Roxx schreef:Wie zegt dat een jury die op zijn/haar hand leunt niet naar je proef kijkt? En je succes wensen? En zwaaien aan het eind van de proef? Is niet echt gebruikelijk hoor!!! Ik denk dat ik eerder verbaasd zou zijn als een jury WEL naar me zou zwaaien aan het eind van de proef!
Guinevere schreef:Ze was trouwens ook helemaal orgasmisch over iemand wiens rijjas een zacht oranje voerig had, met bijkleurende riem. Dat was het echt helemaal volgens haar.
casperrr schreef:tis te merken