Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Black_riders schreef:Hier een kleine video van het praktijk lesgeven van 11 april 2012
HTM schreef:@ Black_riders zijn de mensen uit het filmpje geslaagd?
Laureentje schreef:Nou, kan zeggen dat ik voor morgen behoorlijk zenuwachtig ben. Heb het examen in Horst. Moet alleen lesgeven, rijden gaat helaas niet en dat doe ik dan op een later tijdstip dit jaar. Maar knijp em toch wel voor het lesgeven. Ik weet dat ik het kan, maar hoop dat ik niet geïntimideerd wordt door een goede combinatie. Ben zelf pas L2 en B springen en er komen toch wat goede combinaties die allemaal Z rijden in dressuur of springen. Er zijn ook combinaties die B of L zijn en ik hoop dat ik hun loot. Zou toch fijner zijn. Ik kan een Z combinatie niets leren wat ik zelf nog niet weet.
Ik probeer het maar met het skala der ausbilding en hoop dat het op die manier gaat lukken. Ook wanneer ik een Z combinatie tref. Maar zenuwen zijn er behoorlijk.
In het filmpje voor diegene die gefilmd heeft. Ik zie dat ze begon met losrijden, dan een paar drafbalken, klein steiltje en vervolgens naar dubbel vanuit draf op 2 en daarna dubbel vanuit galop op 1. Dat is behoorlijk wat. heeft zij als eerste lesgegeven aan deze twee of als tweede?
Ik dacht zelf aan beginnen met 2 balken op 5 of 6 galopsprongen (19 m) en daarna kruisje om los te springen gevolgd door steiltje en dan pas opbouwen naar dubbel met steil en vervolgens dubbel met oxer op 2 sprongen.
Ik vind de tijd behoorlijk krap. Maar heeft deze persoon op het filmpje ook een opdracht meegekregen of niet?