Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thaampjee schreef:Dan weet ik niet wat ze nog meer precies naar buiten willen brengen erover! Misschien was de mevrouw aan de telefoon inderdaad niet op de hoogte. Nouja, wij zijn er blij mee
JustLizz schreef:Zou fijn zijn als we weer van start kunnen, die 1,5 meter in een auto klinkt inderdaad nog wel lastig.
Wellicht is bij goed weer een tafel/tafels een idee dat ze wel voldoende afstand hebben maar elkaar wel makkelijker kunnen horen?
Ik las dat het niet hoeft als jury een eigen schrijver vanuit het gezin kan meenemen. Wellicht dat dat te realiseren is voor de komende periode, dat ze zelf iemand mee zouden kunnen brengen.
daffodil schreef:Ik ben de negatieveling denk ik maar ik ga het dus echt niet doen. Zie dit totaal niet zitten want ik kom dan met zoveel mensen in contact. Ook al houdt iedereen afstand voor zover dat mogelijk is.
Debbie schreef:Als ze uit het eigen huishouden komen mogen ze inderdaad gewoon bij elkaar in de auto schrijven / jureren. Maar vind maar eens 8 tot 10 juryleden die zelf een schrijver thuis hebben zitten..
Aan een tafel buiten hebben wij ook gedacht, maar dan moet je alsnog de 1,5 meter aanhouden en op ons achterterrein waait het altijd behoorlijk, dus dan kun je als ruiter tijdens je proef meegenieten van de punten die de jury richting schrijfster schreeuwt
We zouden wel bij de ring een auto kunnen neerzetten waar we met doorzichtig plastic een scheiding maken tussen de 2 voorste stoelen en dan bij elke jurywissel ontsmetten.. Maar geen idee of dat is toegestaan..
JustLizz schreef:Hoezo kom je dan met veel mensen in contact ? Vanuit welke positie bedoel je dat?
Als secretariaat kun je het bijvoorbeeld prima doen dat ze allemaal vooraf moeten betalen en protocol kan je bijvoorbeeld ook na afloop gewoon op een plek leggen waar je zelf niet bent als er mensen zijn of bijvoorbeeld foto's ervan maken en naar de deelnemers mailen bijvoorbeeld. Kost wel wat extra maar je hoeft bijvoorbeeld geen prijzen uit te reiken dus wellicht dat je daar dan een deel van het inschrijfgeld voor kan gebruiken.
JustLizz schreef:daffodil schreef:Ik ben de negatieveling denk ik maar ik ga het dus echt niet doen. Zie dit totaal niet zitten want ik kom dan met zoveel mensen in contact. Ook al houdt iedereen afstand voor zover dat mogelijk is.
Hoezo kom je dan met veel mensen in contact ? Vanuit welke positie bedoel je dat?
Als secretariaat kun je het bijvoorbeeld prima doen dat ze allemaal vooraf moeten betalen en protocol kan je bijvoorbeeld ook na afloop gewoon op een plek leggen waar je zelf niet bent als er mensen zijn of bijvoorbeeld foto's ervan maken en naar de deelnemers mailen bijvoorbeeld. Kost wel wat extra maar je hoeft bijvoorbeeld geen prijzen uit te reiken dus wellicht dat je daar dan een deel van het inschrijfgeld voor kan gebruiken.
JustLizz schreef:Ja voor grotere "evenementen" is dat wellicht lastig, maar dan heb je het ook wel over veel inschrijvingen als je 8 tot 10 juryleden nodig hebt? Weet niet hoe groot je terrein is en of dat dan haalbaar is met alle aanvullende richtlijnen met afstand tussen trailers en niet teveel tegelijk aan het losrijden etc.?
Verder zou ik het in deze periode niet eens zo storend vinden als een ruiter eventueel een deel van de punten zou horen.. en zo hard hoef je denk ik niet te roepen, 1,5 meter is geen wereldafstand. Oké als er veel wind staat dan hoor je vast weleens wat maar denk dat veel ruiters al heel blij zijn dat ze weer voor punten op pad zouden mogen
thaampjee schreef:Wij hebben vandaag weer een vergadering gehad. We gaan gebruik maken van juryleden die zelf gaan schrijven, jury krijgt 10 minuten de tijd per combi zodat na de proef feedback gegeven kan worden ipv op de coupon. De coupons worden later geteld, ingescand en verstuurd! Wij kunnen zo een dressuur concours dagdeel draaien met 4 vrijwilligers. Geen van allen loopt risico. Ringmeester zit achter glas bij ons! Wij zien genoeg creatieve oplossingen gelukkig!