Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Florentine_ schreef:Paula1990 schreef:Je hebt het nu over Jolanda alleen oke dat kan maar kijk is ook naar andere ECHTE TOPRUITERS zoals Anky die op het hoogste niveau rijd denkje nou echt dat die helemaal eerlijk voor der paarden is en ze nooit is hard aan der teugels trekt of flink port met sporen als het niet goed gaat ?
Ik denk dat elke ruiter wel eens een por geeft.
Maar ik zie Anky nooit haar paard schoppen en eraan trekken tijdens een wedstrijd, of in een film, of op een foto.
Siria schreef:nee daar zorgt ze wel voor dat dat niet op film komt
in ieder geval ik zou het niet weten wat betreft Jolanda en Guusje hoe die rijden, maar begin nu toch ook wel benieuwd te worden.
dat je met een fjord (of andere koudbloed) dressuur kan rijden lijkt me duidelijk, er zijn steeds meer dressuurfjorden ook in iets hogere klasses zoals het m en z. vandaag moest ik met mijn fjord zelfs pal achter een andere fjord starten in de M1 dat zegt dan toch ook wel weer wat denk ik:P en over het beoordelen tsja ik heb het 1 keer gehad dat ik zeker te weten ben benadeeld in alle jaren en voor de rest viel het wel mee, wel valt me op dat juryleden vaak chagrijnig zijn en weinig kunnen hebben, misschien dat enkelen dan ook geen koudbloed kunnen hebben ik zou het niet weten
Florentine_ schreef:Siria schreef:nee daar zorgt ze wel voor dat dat niet op film komt
in ieder geval ik zou het niet weten wat betreft Jolanda en Guusje hoe die rijden, maar begin nu toch ook wel benieuwd te worden.
dat je met een fjord (of andere koudbloed) dressuur kan rijden lijkt me duidelijk, er zijn steeds meer dressuurfjorden ook in iets hogere klasses zoals het m en z. vandaag moest ik met mijn fjord zelfs pal achter een andere fjord starten in de M1 dat zegt dan toch ook wel weer wat denk ik:P en over het beoordelen tsja ik heb het 1 keer gehad dat ik zeker te weten ben benadeeld in alle jaren en voor de rest viel het wel mee, wel valt me op dat juryleden vaak chagrijnig zijn en weinig kunnen hebben, misschien dat enkelen dan ook geen koudbloed kunnen hebben ik zou het niet weten
Als Jolanda slim was dan zou ze die hulpen ook beperken tot in de training, en niet op wedstrijdterrein
En koudbloeden kunnen het zeker wel, heb weleens op een haf van een meisje hier op bokt gereden zo wat een gangen zeg
Florentine_ schreef:Siria schreef:nee daar zorgt ze wel voor dat dat niet op film komt
Als Jolanda slim was dan zou ze die hulpen ook beperken tot in de training, en niet op wedstrijdterrein
En koudbloeden kunnen het zeker wel, heb weleens op een haf van een meisje hier op bokt gereden zo wat een gangen zeg
ladylay schreef:dat is die van louiza hier op bokt
ladylay schreef:http://www.youtube.com/watch?v=_nWeD2LyrBM
deze in elk geval, maar ik had nog een vele duidelijkere film maar die moet ik even zoeken
Florentine_ schreef:Dit filmpje ziet er minder erg uit dan in het echt wat ik heb gezien
Paula1990 schreef:Tis een echte meid die zielsveel van der pony houd dat is een ding wat zeker is!
Siria schreef:Florentine_ schreef:Dit filmpje ziet er minder erg uit dan in het echt wat ik heb gezien
oke maar ik kan niet zien wat jij hebt gezien, dus kan er ook niet echt over oordelen