Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:01

buster4ever schreef:
ow zo hadden wij dus laatst keer een jury...en die had weet ik veel welke ziekte...maar hij/zij knikte hele tijd nee dus sommige ruiters die kwame vrolijk binne en die ginge jankend hun proef uit omdat hun dachten dat e jury het maar niks voor..
dus ik moest me proef en ik zag de jury en ik groet en begin spontaan keihard in ed slappe lach te schiete dat was best jenant...

Nou... als je daarvan moet huilen, dan heb je nog een harde dobber aan de echte wereld... No Cheer

Citaat:
nog wat iriteer puntjes waar ik me aan erger..

*wel of geen bandages..bij de een mag t bij de ander niet...
*t dragen van manege tenui ....
*5e geven zonder commentaar ik heb daar echt een bloedhekel aan.
*of protocol hebben waarin compleet niks staat geschreven behalve de onderste dingetjes...

Neen, bandages mogen zeker niet

Ik kan me voorstellen dat je meer commentaar op je protocol wilt, maar het lijkt me dat je wel begrijpt als je voor een onderdeel een 5 krijgt, er iets niet in orde is met die oefening?

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 00:42

Tyrza schreef:
Ik kan me voorstellen dat je meer commentaar op je protocol wilt, maar het lijkt me dat je wel begrijpt als je voor een onderdeel een 5 krijgt, er iets niet in orde is met die oefening?

Ja, en meestal weet je zelf ook wel wàt er niet helemaal goed ging. Had ik afgelopen weekend ook. Mijn paard sprong in galop aan toen ik moest doorzitten op de volte. Daar kreeg ik dus volledig terecht een 5 op. Als het een 4 was geweest had ik het ook begrepen. Daar was geen vermelding "springt in galop" voor nodig. Ik vond het commentaar dat nu op de coupon stond veel leuker gevonden: "oeps". Haha! Haha! Haha! Humor toch?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:37

laatst rechtergalop, aanspringen ging netjes Volte ging netjes en overgang terug naar de draf ging super.. cijfers 5, 5 en 5
Linkergalop, sprong verkeerd aan, (wel snel hersteld) volte ging goed, overgang naar de draf ging echt bagger Cijfers: 6, 6 en 6????
(ik had zelf een 3 een 7 en een 3 gegeven op de linkergalop!)

ik snap het echt niet, is de jury dan zo scheel geweest?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:39

of hij leefde in de omgekeerde wereld Ja

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:45

T was een mevrouw en ze was geloof ik meer me andere dingen bezig dan met mijn proef.. hihihi...
Geeft opzich niet, ik ging er heen voor de oefening, maar aan de andere kant wil je gewoon beoordeeld worden zoals dat hoord!

Er stond bij de rechtergalop dus een 5 met commentaar springt verkeerd aan...
Terwijl ze rechts juist super netjes aansprong.. (in de rechtergalop Haha! )

Achteraf heb ik mij nog afgevraagd of het mijn coupon wel was? hihi
En de schrijfster en secretariaad hadden zich ook een puntje verteld..

Plus ik moest betalen voor bijschrijving terwijl ik 12 dagen voor sluitingdatum mijn coupon had opgestuurd..
Was echt z'n poedersuikerdagje! alles liep mis!
(helft was uitgevallen of kwam niet opdagen)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:50

oftewel.. je had beter in bed kunnen blijven liggen Nagelbijten / Gniffelen
wat een pech op 1 concours dan zeg!

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:54

bij mij was het omdat ik voor de lol mee deed op een shetlander en om het dier te trainen voor de kids in een B proefje, gewoon op een club,
: waarom loop je niet zelf de proef en neem je de pony op de rug! :
ik had vante voren uitgelegt hoe en wat maar kon wel lachen

ik zal filmpje er ff bij zetten
ik zelf ben 22 haha maar echt nit groot Haha! maar heb gewoon humor en mn pony vind het zelf niet erg, maar juist leuk en leert er van.

let niet helemaal op mn houding, een shetlander is heel anders rijden weer als een welsh he hahah
groetjes Nancy

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 01:57

oja het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ueXm9LTMxMM

en ja et ziet er niet uit Duivel maar was echt zo dat ik van binnen in een deuk lag en net iets van 8 weken zwanger was dus ik was misselijk haha,
groetjes Nans

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:50

Na een B proef waar ik 200 punten voor kreeg:

(De ene jury over de punten die ik van de andere jury heb gehad) Ik vind het toch niet verdiend hoor dat je voor die proef 2 winspunten hebt gehad. 1tje wel, maar 2 had je er van mij niet gekregen.

Ik: waarom dan niet, leg dat dan eens uit.

Jury: Ja je rijdt wel netjes hoor en je paard loopt in de goede stelling en buiging enzo. Maar ja, uhhh ja... hij is gewoon te lang. Hij heeft een te lange rug en daardoor is het niet mooi. Het verstoord het plaatje en tsjah dat telt op ieder onderdeel door.

Ik: Ja hij is lang, maar kan er geen werveltjes tussen uit halen, dus zal het hiermee moeten doen.

Jury: ja nou misshien wordt het wel beter als je hem zometeen gaa oprichten hoor, maar hier in de basisaanleuning vind ik hem gewoon te lang.

Ik: maar daar gaat het toch niet om. Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen: het is een vos en dat is niet mooi, dus dat telt in ieder onderdeel door.

Jury: nee dat is heel anders...

Op dit moment heb ik het opgegeven... leek mij een eindeloze discussie.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:53

Bij iemand die ook m2 rijdt stond er 'Zagen doe je maar bij de timmerman' .
Voor haar was het wel banketstaaf maar ik moest stiekem wel lachen Nagelbijten / Gniffelen
En ook begin je met je proef , jury lacht ben je klaar nou dan lacht ze niet zo meer Nagelbijten / Gniffelen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:55

'Zagen doe je maar bij de timmerman' die moet ik onthouden Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:19

Ik weet wel welke jury dat was! Stond nl ook een keer bij iemand bij mij in het groepje op het protocol in een L2 proef. In diezelfde proef had ik een 1 op mijn protocol staan, nog wel zonder commentaar ook! (nu wist ik zelf dondersgoed wat er gebeurd was en moest dan ook heel hard lachen om die 1, want Duvel was daar even 1 onderdeel heel erg stout geweest).

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:04

Wat had ie gedaan dan marije?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:40

BertBaley schreef:
Bij iemand die ook m2 rijdt stond er 'Zagen doe je maar bij de timmerman' .
Voor haar was het wel banketstaaf maar ik moest stiekem wel lachen Nagelbijten / Gniffelen
En ook begin je met je proef , jury lacht ben je klaar nou dan lacht ze niet zo meer Nagelbijten / Gniffelen

haha die is goed Clown

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:12

Sansje schreef:
Wat had ie gedaan dan marije?

We moesten: B afwenden, X volte 10 m rechts, E linkerhand en dat alles gewoon in arbeidsdraf.
Maar op het moment dat we langs de C draafden, nog vóór de letter B dus waar we moesten afwenden, schrok Duvel heel erg van een enthousiasteling in de kantine die vlak bij het raam opsprong omdat ze de eerste prijs had gewonnen. Hij begon toen heel hard te rennen met zijn neus tussen de dakbalken ongeveer, ik 'sleurde' hem nog wel de bocht om bij B en reed een erg misvormde volte (ei van minstens 15 m) nog steeds in volle galop. Net voor de letter E kreeg ik hem weer in de hand gesteld en gingen we weer in een normale draf verder met de proef.

Nou, dat dat geen hoog cijfer kon worden, voelde ik zelf natuurlijk ook wel. En dat werd dus een 1! Ik moest er toen echt hard om lachen. Duvel was de hele proef erg gespannen geweest, ze waren nl ook aan het voeren geweest tijdens die proef en er had iemand over de stalgang net achter de deur lopen rennen. Maar hij rende de meeste stukken steeds tussen de oefeningen, dus daar viel de schade nog een beetje mee. Ik had voor deze proef volgens mij nog 148 punten, dus ondanks de 1 en de spanning (oude proeven, dus 156 was winst).
Voor de tweede proef heb ik hem even moegemaakt buiten en toen reden we wel een keurige proef, die door hetzelfde jurylid werd beloond met iets van 163 punten oid (maar die heb ik minder goed onthouden dan de punten van de proef met de 1 Haha! )

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:20

Wel irritant dat ze dan aan het voeren zijn enzo
Tja het moet wel gebeuren maar daardoor word het niet makkelijker Knipoog

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 17:58

hay

ik had laatst wel wat grappigs op als opmerking ''amazone mag wel wat vrolijker kijken" Knipoog

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:37

ergenis 2 Echt stom dat je dat aandoet en echt stom dat de jury daarop een aanmerking geeft Clown

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:44

gister:

"halt niet mooi."

Maar wat is er dan niet goed?? niet gesloten, hij keek even opzij, stond hij scheef? wat was er mis?? ze mocht wat mij betreft wel wat duidelijker zijn Knipoog

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:17

die van de timmerman is leuk..! *LOL*

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:12

mmm ik ree verkeerd, moest bij c halve volte links en dan x-x volte hals strekken rij ik met me duffe hoofd naar recht dus x-a-x terwijl het x-c-x moest zijn hals strekken was erg goed helemaal met zijn neus over de grond krijg ik een 4 en ook nog min 2 tja ik ree verkeerd maar deed verders wel wat er gevraagd werd. staat er verders niets bij, sprak het betreffende jurylid tja jou paard is erg vermoeiend om naar te kijken!!!!!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:55

twister42 schreef:
sprak het betreffende jurylid tja jou paard is erg vermoeiend om naar te kijken!!!!!

Ja ik kan me voorstellen als hij als een TWISTER Haha! door de bak ging

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:05

*LOL* leuk topic

Ik heb wel eens als commentaar gehad:
X-G meer B houden :S nog steeds geen idee wat dat betekend...(jury was al weg dus kon het niet vragen)

en ook een keer bij een keertwending
"paard laat spillebeen staan" daar wordt natuurlijk spilbeen bedoeld Lachen (hoewel dat waarschijnlijk door de schrijfster kwam)

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:06

Bij ons in de buurt stond er een keer bij iemand op de coupon etterbak. Vond het wel een goeie want diegene kon zijn paard echt pesten.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:33

waarschijlijk stond je mee bij de c en had je maar meer richting de b moeten staan?