Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicky74 schreef:Ik ben ook nog een aktieve combinatie met mijn paard. ik breng hem op dit moment alleen niet uit.
maar dat heeft ook meer met zijn leeftijd te maken dan echt met de zwangerschap. Paard is 4 jaar en al M1 gestart. dus nu een mooie periode voor wat rust.
Suzanne, hebben ze echt gezegd dat wegens je zwangerschap je niet ingeloot bent?
) dat iemand anders in den lande DIT JAAR door de regio NIET gekozen was omdat die éérst maar eens kinderen moest krijgen........

. Jammer, maar helaas! dollemina schreef:Dus graag of helemaal niet!!

judithh schreef:jammer dollemina...je kan dit van 2 kanten bekijken...
of je stopt inderdaad met de achterliggende gedachte...graag of niet...
of je denkt..volgend jaar weer inschrijven, want er komt een keer dat ik er wel tussen zit en laat me niet kennen...
dollemina schreef:Het jureren doe ik niet alleen voor mezelf alhoewel ik het wel leuk vind om te doen. Maar ik ben na 20 jaar echt helemaal uitgekeken op de B en L proefjes.
Ik ga me maar meer focussen op mijn eigen paard.
Niet dat wedstrijdrijden zaligmakend is maar thuis lekker doorborduren en zo af en toe naar concours.

dollemina schreef:De cursus IM wordt zowat bij me om de hoek gegeven.

Nistria schreef:dollemina schreef:De cursus IM wordt zowat bij me om de hoek gegeven.
als je in die 20jr nooit hebt opgegeven omdat het te ver weg is (ik denk dat heel veel mensen wel een eindje moeten rijden) en nu ineens wel 'omdat hij toch om de hoek wordt gegeven' vind ik dat niet echt een goede motivatie.
edit; misschien een beetje grof gezegd, sorry! maar zo komt het bij mij een beetje over
Tyrza schreef:Overigens... opvallend: Joyce Heuitink mag ook naar Wanroij komen. DAS pas een end rijden!!!
dollemina schreef:Ik had gewoonweg geen tijd om sávonds ver te gaan rijden vanwege werk, cursussen enz.
Dat kan nu dus wel en groot voordeel is dat het ook nog eens in de buurt is en dat ik dat dus ook qua tijd kan halen.
Dus het is niet dat ik me niet had opgegeven omdat ik geen zin had om ver te gaan rijden.

CGJ12 schreef:dollemina schreef:Ik had gewoonweg geen tijd om sávonds ver te gaan rijden vanwege werk, cursussen enz.
Dat kan nu dus wel en groot voordeel is dat het ook nog eens in de buurt is en dat ik dat dus ook qua tijd kan halen.
Dus het is niet dat ik me niet had opgegeven omdat ik geen zin had om ver te gaan rijden.
Hmmmmm........ krijg ik toch een beetje een wrange smaak bij.
Ik had er destijds geloof ik ongeveer ALLES voor over.......
Desnoods ontslag van de baas, zakken voor een examen, noem het maar op.
Kwestie van prioriteiten stellen.......
"Hop hop hop, op naar je nieuwe job!"....... Monsterboard.nl![]()
![]()
dollemina schreef:nina62 schreef:Waarom jureer je al 20 jaar B/L, heb je je nog nooit eerder opgegeven voor IM?
Nooit eerder opgegeven inderdaad.
De cursus was altijd zo ver weg dat ik dat niet voor elkaar kon krijgen.
Dit jaar heb ik echt goed overwogen of ik het zou doen en kwam tot de conclusie dat het nu helemaal in zou passen. De cursus IM wordt zowat bij me om de hoek gegeven.
Helaas dacht één van de bestuursleden van de kring daar anders over.

Suzanne37 schreef:Mijn zus is ook door dus ik denk wel dat ze rekening houden met het feit dat mensen samen kunnen rijden.