Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Op naar de praktijk nu... colette_007 schreef:Vervolgens kijken ze naar je eindtotaal, geeft de hoofdjury 183 en jij erboven of eronder, is het aantal punten verschil het aantal strafpunten wat er nog eens bij komt. (Je kunt dus bv hele proef waar hij een 6 geeft een 5 geven en waar hij een 5 geeft jij een 6 geven, dan kom je toch nog aardig in de buurt uit).
En je moet de plaatsing (dus welke 'prijs' ruiters hebben) goed hebben (je plaatsing word opgemaakt aan de hand van je punten, dus hoef je niet apart op te schrijven ofzo). Hoe het daarbij zit met strafpunten weet ik niet.
hoe heb jij het gehoord
? colette_007 schreef:Ons werd volgens mij verteld van wel? Mbt punten verschil weet ik eigenlijk wel zeker (jij 180 jury 185 is 5 strafpunten). Anders zou het wel heel gek zijn kan jury iemand net 1 wp geven kun jij er 2 geven en maar 5 strafpunten (en dan zou ook de plaatsing totaal anders zijn lijkt mij).
Mbt plaatsing weet ik niet zeker, wist onze cursus leidster namelijk ook niet hoe dat verrekend werd.

Mar_Nimbus schreef:bedoelen ze met het eindresultaat het eindresultaat van ALLE proeven of van 1 proef
Dan mag je op de helft van de onderdelen punt hoger/lager geven en de rest gelijk. Dan zou je theoretisch gewoon die jij eerste hebt op de laatste plek van hoofdjury kunnen staan en omgekeerd?colette_007 schreef:Haha somebody dan heb ik het verkeerd gehoord.
maare als je 15 punten verschil mag hebbenDan mag je op de helft van de onderdelen punt hoger/lager geven en de rest gelijk. Dan zou je theoretisch gewoon die jij eerste hebt op de laatste plek van hoofdjury kunnen staan en omgekeerd?
Daarnaast dan moet je het wel heeeel bont maken wil je aan die 45 strafputnen komen?!