ORUN 2009/2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

Re: ORUN 2009/2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 16:34

Ja, dat weet ik ook niet, maar die wedstrijdbegeleiding is ook fraude gevoelig, kies gewoon een ruiter uit, vraaag het combinatienummer en schrijf een verslag.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 16:57

Mij vriendin heeft het vorig jaar moeten doen, ik heb het hele verhaal toen geschreven en aan haar gegeven. Ze had een dikke voldoende!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:02

Dan heb jij hem dus al klaar kleinvosje :o
Zouden ze aan fraude controle doen bij de cursus?? :P

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:04

Ik lees nu dat er een PVB beoordeler is, het leest alsog er iemand bij moet zijn die controleert of je daadwerkelijk je activiteit uitvoert ed. maar kleinvosje, lees ik nu dat jij voor een ander het verhaal hebt geschreven? Dus er was geen controleur bij?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:38

Het begeleidien van een ruiter op een concours en daar een verslag van schrijven is niet zo lastig, maar bij de andere PVB lijkt het me een stuk lastiger. Clinics e.d. zijn hier niet zo veel.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:46

Diesel54 schreef:
Maar wie controleert dat dan? Das toch hartstikke fraudegevoelig...

Ja :D O:)

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:54

:)Ikkuh:) schreef:
Hey gezellig! :)

Maar moet je ook bij het niet rijden springen enzo kunnen geven of alleen dressuur? Is nogal lang geleden dat ik voor het laatst gesprongen heb :o

We gaan ook springen geven ja :) . Komt vast wel goed, we helpen elkaar :D!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:34

Diesel, volgens mij moet je het zien als een soort huiswerk. Dus als de opdracht het begeleiden van een wedstrijd is, doe dan alles alsof je iemand begeleid in je hoofd, en schrijf daar een goed verhaal over. Als je wedstrijdervaring hebt is dat niet zo moeilijk lijkt me! Ze sturen echt niet iemand mee hoor, als je het echt zou gaan doen!

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:37

Yes!!! Kreeg een telefoontje van de knhs, ik mag meedoen in Apeldoorn! Ik stond 1e reserve, dus toen ik hoorde dat er iemand niet was had ik het al gehoopt.
Vanaf maandag begin ik dus ook :D

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:27

kleinvosje schreef:
Diesel, volgens mij moet je het zien als een soort huiswerk. Dus als de opdracht het begeleiden van een wedstrijd is, doe dan alles alsof je iemand begeleid in je hoofd, en schrijf daar een goed verhaal over. Als je wedstrijdervaring hebt is dat niet zo moeilijk lijkt me! Ze sturen echt niet iemand mee hoor, als je het echt zou gaan doen!

Als je leest op PVB-beschrijving 2.3 Assisteren bij het organiseren van een activiteit pagina 1 8.2 Taken PVB-beoordelaar: en dan punt 1: Draagt bij aan de controle van de deelname en afnamecondities. Dat suggereert dat er iemand controleert, toch? En dan moet je het toch echt daadwerkelijk uitvoeren, lijkt me...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:30

Ja, je moet het ook daadwerkelijk uitvoeren.
Maar dat schijnt niet door iedereen ook gedaan te worden.

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:37

Mariska_D schreef:
:)Ikkuh:) schreef:
Hey gezellig! :)

Maar moet je ook bij het niet rijden springen enzo kunnen geven of alleen dressuur? Is nogal lang geleden dat ik voor het laatst gesprongen heb :o

We gaan ook springen geven ja :) . Komt vast wel goed, we helpen elkaar :D!

Zal vast wel goedkomen inderdaad..

Wel apart hoor, iedereen heeft het al over de theorie etc en over de pbv's en alles, en ik zit nog te wachten op mn hele pakket :P Dat maakt het wel een stuk spannender om eraan te beginnen :o Vooral als je al 3jaar niet meer naar school geweest bent en nu ineens weer heel veel moet gaan leren hihi

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:37

Nee, daarom denk ik ook niet dat er echt op gecontroleerd zal worden, want stel je voor, de cursusleider moet naast al zijn gewone werk en de cursus ook nog eens iedereen gaan checken? Lastig lijkt me...

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:48

Maar je moet wel een wedstrijd met combinatie uitzoeken die ook echt bestaat, en waar die combinatie ook daadwerkelijk gestart heeft.
Dat wordt wel gecontroleerd. ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:53

Okee, dat kan ja. Maar goed, dat lijkt me niet zo heel moeilijk!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:14

Diesel54 schreef:
kleinvosje schreef:

Als je leest op PVB-beschrijving 2.3 Assisteren bij het organiseren van een activiteit pagina 1 8.2 Taken PVB-beoordelaar: en dan punt 1: Draagt bij aan de controle van de deelname en afnamecondities. Dat suggereert dat er iemand controleert, toch? En dan moet je het toch echt daadwerkelijk uitvoeren, lijkt me...

Er is bij ons vorig jaar niks gecontroleerd :n

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:16

Mariek_ schreef:
Yes!!! Kreeg een telefoontje van de knhs, ik mag meedoen in Apeldoorn! Ik stond 1e reserve, dus toen ik hoorde dat er iemand niet was had ik het al gehoopt.
Vanaf maandag begin ik dus ook :D

Leuk! Nog en bokker naar Apeldoorn! Tot maandag!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:48

_Rijkie_ schreef:

Volgens mij ook niet. :D Maar bij die wedstrijden moest je wel een kloppend nummer hebben van de deelnemer toch?

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:49

Sientje schreef:
_Rijkie_ schreef:

Volgens mij ook niet. :D Maar bij die wedstrijden moest je wel een kloppend nummer hebben van de deelnemer toch?

:j

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:02

Bij ons zei zelfs de cursusleider dat je wel even een combinatie nummer moest hebben die op die wedstrijd verschenen was en een mooi verslag moet maken. Zovan nee je hoeft het echt niet echt te doen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:24

Nellekeee schreef:
Bij ons zei zelfs de cursusleider dat je wel even een combinatie nummer moest hebben die op die wedstrijd verschenen was en een mooi verslag moet maken. Zovan nee je hoeft het echt niet echt te doen.

Neem dan wel voor je beschrijving een locatie die je kent. Om te voorkomen dat je het hebt over de mooie binnenbaan, terwijl er alleen maar buitenterreinen zijn. :D
Op zich vond ik het trouwens een kleine moeite wel even naar een wedstrijd van een vriendinnetje te gaan. Denk da'k daar minder tijd mee kwijt was dan wanneer ik alles had moeten verzinnen...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:28

En daarom had ik het voor mijn vriendin geschreven, alsof ze erbij was (wat niet zo was ;-))

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:28

Pff ik vind die opdrachten wel lastig.. Niet in de zin van moeilijk maar ik ken niet zo veel mensen die wedstrijden rijden. Een vriendin van me rijd wel wedstrijden alleen die haar paard is nu kreupel en die zal de eerst komende maanden geen wedstrijden rijden.. En waar moet ik in vredesnaam mee doen aan een evanement :S oragniseer ze zelf wel maar tja moet iemand anders hebben die het voor me aftekend aangezien ik niemand heb die met mij mee organiseerd......

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:29

Wat organiseer je dan? Een wedstrijd? Een clinic? laat dan een jurylid aftekenen, of degene die de clinic geeft!

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:35

Wedstrijden mag toch niet? Nee heb een keer een zomershow georganiseerd, waarin de kinderen van mijn lessen vanalles lieten zien: Carrousel, springen, mennen, voltige, laten we zeggen gewoon een show. Met muziek en een spreker, helpers achter de schermen iemand die het geluid regeld noem maar op.. Best veel werk pfff.. Maar goed dat geef ik 1 keer in het jaar tijdens de zomer (vandaar zomershow). Wedstrijden heb ik ook wel eens georganiseerd niet echt groots en dan was ik zelf jury. Mag dit alleen niet meer doen omdat onze buren anders weer gaan klagen.. Staan te veel auto's bij de weg (die zomershow doe ik nog wel elk jaar). Met sinterklaas natuurlijk weer een spelletjes middag organiseren. maja ik doe dat allemaal alleen en verder komen hier geen juryleden of andere mensen die verbonden zijn aan het KNHS bij te pas.