Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kleinvosje schreef:Diesel, volgens mij moet je het zien als een soort huiswerk. Dus als de opdracht het begeleiden van een wedstrijd is, doe dan alles alsof je iemand begeleid in je hoofd, en schrijf daar een goed verhaal over. Als je wedstrijdervaring hebt is dat niet zo moeilijk lijkt me! Ze sturen echt niet iemand mee hoor, als je het echt zou gaan doen!
Mariska_D schreef::)Ikkuh:) schreef:Hey gezellig!
Maar moet je ook bij het niet rijden springen enzo kunnen geven of alleen dressuur? Is nogal lang geleden dat ik voor het laatst gesprongen heb
We gaan ook springen geven ja. Komt vast wel goed, we helpen elkaar
!
Diesel54 schreef:kleinvosje schreef:Diesel, volgens mij moet je het zien als een soort huiswerk. Dus als de opdracht het begeleiden van een wedstrijd is, doe dan alles alsof je iemand begeleid in je hoofd, en schrijf daar een goed verhaal over. Als je wedstrijdervaring hebt is dat niet zo moeilijk lijkt me! Ze sturen echt niet iemand mee hoor, als je het echt zou gaan doen!
Als je leest op PVB-beschrijving 2.3 Assisteren bij het organiseren van een activiteit pagina 1 8.2 Taken PVB-beoordelaar: en dan punt 1: Draagt bij aan de controle van de deelname en afnamecondities. Dat suggereert dat er iemand controleert, toch? En dan moet je het toch echt daadwerkelijk uitvoeren, lijkt me...
Nellekeee schreef:Bij ons zei zelfs de cursusleider dat je wel even een combinatie nummer moest hebben die op die wedstrijd verschenen was en een mooi verslag moet maken. Zovan nee je hoeft het echt niet echt te doen.