amanda2 schreef:Op naar de terugkomdag van 2010!
ja en dan gaan we vooraan zitten kunnen we de rest ook horen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bovendien kwamen wij pas om half 8 aan (na 2 uur file en ander autoleed en 95 km) en zodoende kwamen wij zo ver vooraan terecht (echt niet vrijwillig, hoewel het erg handig bleek) 
Flurk schreef:na afloop ook gelachen om iemand die maakte zich druk om haar ingeleverde protocol
ze gaan er wel serieus naar kijken en als je er te veel naast zit krijg je geloof ik een waarschuwing en als je dat de volgende keer dan weer heb nemen ze je jurybevoegdheid in
Flurk schreef:na afloop ook gelachen om iemand die maakte zich druk om haar ingeleverde protocol
ze gaan er wel serieus naar kijken en als je er te veel naast zit krijg je geloof ik een waarschuwing en als je dat de volgende keer dan weer heb nemen ze je jurybevoegdheid in
daniella74 schreef:Waarom vond je dat zo lachwekkend?
Ik was er ook niet echt blij mee dat ik ze in moest leveren. Ik heb naar eer en geweten zitten punten maar je weet nooit in hoeverre zo'n momentopname tegen je gebruikt wordt. Volgens mij hadden meer mensen het idee van is dat nu echt nodig? Aan de andere kant snap ik dat ze iets concreets willen hebben als indicatie hoe het er voor staat maar toch heb ik er geen lekker gevoel bij.
.