Veel te hoog. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel te hoog. Ashley__ schreef:50 euro is echt geen normaal bedrag hoorVeel te hoog.

Ashley__ schreef:50 euro is echt geen normaal bedrag hoorVeel te hoog.
? Of kun je gewoon zelf niet zoveel betalen? ellepel schreef:ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten,maar ik denk dat het hier wel kan.![]()
waarom zijn de prijzen voor een uurtje prive les zo belachelijk hoog???
ik heb betaald 15 euro voor een half uur en dat is dan exclusief benzinekosten.( dat is nog es 10 euro extra)
maar wie ik ook mail stuur, en wie ik ook benader,allemaal vragen ze gewoon 20-30 euro voor een uur les!!!
je zal mijn baas moeten zien als ik aankom met dat ik 30 euro verdienen wil!
![]()
weet iemand de reden waarom privéles zo ontzettend duur is??
waarom kan het niet goedkoper, gewoon 11 euro...net zoveel als ik verdien?
Klara16 schreef:TS: er is geen enkele professional die bereid is om een uur te werken voor 11 euro bruto. Dat is gewoon geen bedrag. Ik denk dat een illegale boliviaanse (of zoiets) schoonmaakster nét haar bed uitkomt voor dat bedrag IN HET ZWART.
Daarbij komen dan ook nog dieselkosten maar gelukkig wonen Ton en Aletta redelijk dichtbij.

Anya schreef:Ik krijg het ook niet op mijn bankrekening hoor.. Mijn werkgever stuurt die rekening.
Er zijn heel veel mensen die les geven, je kunt ook overstappen naar iemand die goedkoper is.

sporter schreef:Dat ligt er maar net aan wat je wil als je geen wedstrijd ambitie hebt of als je maar tot de M wilt rijden is 50 E aan de dure kant.
Anders beslist niet!