liekatchu schreef:heb hier het cursusplan 2008-2009 voor me liggen en ga de basisinstructeur in wanroij volgen.
erg leuk! weet ook niet of ik altijd voor een combinatie zou kunnen zorgen maar ik heb wel gehoord dat dat opzich wel altijd te regelen valt. (een manege in de buurt o.i.d.) moet je eigenlijk ook je eigen paard dan meenemen? ik dacht het wel toch? heb namelijk een tinker die wel L loopt maar weet niet of ze dat bij de knhs zo waarderen.
wie gaat er trouwens de basisinstructeur in wanroij doen? ben wel benieuwd.
Ik heb afgelopen jaar de basiscursus gedaan in Wanroy. Je mag je eigen paard niet meenemen (behalve als je er een ruiter voor hebt die hem rijd tijdens de les) Je moet zelf zorgen voor combinaties die je medecursisten les gaan geven (je mag niet je eigen meegenomen combinaties lesgeven).
Veel succes trouwens met de cursus. Ik vond hem behoorlijk tegenvallen, zorg dat je vantevoren al behoorlijk wat ervaring hebt met lesgeven. En ik hoop dat je erg stevig in je schoenen staat. Het is niet makkelijk en je wordt behoorlijk afgezeken. (behalve als je slijmt bij de juf)