Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

riekSter schreef:Nee tuurlijk niet ik had daar een 3 ofzo.
Maar waar dit hele verhaal overgaat is dat het kinderachtig is dat in de 2e proef alles goed ging en ik dan toch 3en en 4en kreeg.
En dan kan je wel weer zeggen, nou dan was he tniet zo goed, maar dat was dus wel zo ...
En jullie kunnen dat niet weten hoe ik de 2e proef heb gereden (mag je zelf weten) maar als iedereen dan naar me toekomt van super proef en bladiebla, dan denk ik toch wel dat er een goede proef is neergezet
! Start je volgende keer weer in moordrecht? Dan haal je dan miss wel je winstpunt! 
) zeiden ze dat het zo goed ging.
riekSter schreef:Na de 1e proef zeiden ze geen goedzo en alles ... Ze zeiden jammer van die slechte stukken, maar er zaten ook hele goede stukken stukken die je proef zeker omhoog halen
[/quore]
dat is dus precies wat ik tegen iemand zeg, als ik de proef echt waardeloos vond maar toch nog iets positiefs kwijt wil erover.Citaat:Pas na de 2e proef (stond binnen ook helemaal vol, iedereen wilde het zien) zeiden ze dat het zo goed ging.

_10_ schreef:Heb niet het hele topic gelezen maar ben je zelf nog naar de jury gegaan na afloop, om toelichting te vragen?

riekSter schreef:Het punt hier zoals ik dus al zo vaak heb gezegd dat de jury iets heel kinderachtigs heeft gezegd, geen uitleg daarover wil geven, en dan rijd ik zo'n goede 2e proef en ze wil niet met me praten en geeft alleen maar 3en en 4en zonder uitleg ...
Hoe zou jij dat ervaren ?? En ik vroeg het gewoon rustig van waarom dan ??
russel schreef:Leuk hè, wedstrijden rijden? Ik vraag mij altijd af waarom mensen kwaad worden als ze geen winstpunten of 1e worden. Gaat het daar alleen nog maar om??
Zorg dat je zeker weet dat je paard niets mankeert en dat jij niet dit verzet oproept. Als beiden in orde zijn, dan heb je ook dit verzet niet, daar mag je nl niet aan voorbij gaan. Bij een 2e proef was je paard kennelijk al warm gelopen en verzet heeft geen zin heeft ze geleerd, er wordt toch doorgereden. Overtuig je zelf eerst van het feit dat je paard geen ongemak heeft en kijk daarna eens heel kritisch naar je zelf....
runningkawa schreef:Voor ons moeilijk te beoordelen hier zo
Misschien ziet het er toch minder netjes uit dan je zelf denkt omdat ze anders nog klierderiger is?
Elaine schreef:runningkawa schreef:Voor ons moeilijk te beoordelen hier zo
Misschien ziet het er toch minder netjes uit dan je zelf denkt omdat ze anders nog klierderiger is?
Even hierop terugkomend. Dit is het vaak hoor. Jij meet het verschil met hoe ze thuis loopt en hoe ze de eerste proef was, maar de jury beoordeeld alleen wat ze op dat moment zien.
en dan ben ik dus minder tevreden met de proef.