Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
had er dan ook een 9 voor
en hij vertelde me na de proef dat ie zo'n halsstrekken nog nooit gezien had
--> pff wat was ik trots op mijn paardje
die dat dus heel makkelijk doet.
(gaat naar mijn idee altijd hetzelfde)
krijg toch meestal gewoon 6-en daarvoor. 
dat vind ik LIEF
Op mijn protocol stond : Zeer vriendelijk beeld.
Zo heb ik er ook nog even bijgestaan, toen ze met mijn moeder aan het praten was!! Ze kon niet omschrijven hoe super mooi ze hem wel niet vond, en dat het echt een paard was waar ik zeker verder mee moest gaan, want hij heeft het echt in zich zitten
.. En hij had een hele goede galop. Alleen het punt dat Hannes nog wat "te" enthousiast is, heeft me gewoon veel punten gekost!! Had al met al nog 182, toch een hele verbetering met vorig jaar, steeds in de 150/160/170
Iedereen ook heel braaf, stoppen met losrijden en hup het terrein af.
Die mannen hebben na het proefje nog een praatje gemaakt en toen kon er weer verder gestart worden. Die oude man, reed niet netjes, maar het zag er wel leuk uit.
Een keer had ik zo'n rotzak die alles deed om me eraf te gooien in de proef uit angst, toen ik een jaar of 9 was. Toch heb ik doorgezet en er het beste van gemaakt. De jury kwam toen uit z'n hokje naar me toe om me uitbundig complimentjes te geven dat ik door had gezet en hem zelfs nog beloonde na de proef 
) En toen begon ze uitzichzelf: Je hebt echt super gereden, jammer van de galop, maar je had echt superstukken erbij zitten!

20 punten voor op de nummer 2