Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ben het nog steeds met Anya eens hoor !

runningkawa schreef:waarom dan je eerdre bericht met die boze smileys...blijf het niet helemaal snappen
tita schreef:ik vind dit niets zeggend commentaar waar men niet echt wat van kan leren.
Tevens mag een jury zich wel beter forumleren
paintedblack schreef:runningkawa schreef:waarom dan je eerdre bericht met die boze smileys...blijf het niet helemaal snappen
die zijn dus niet voor de topiclezers bedoeld ,he ? snappie
melkbus schreef:Oef, ik heb net het hele topic gelezen en mijn dochter wil binnenkort starten Ik hoop dat de jury die ze dan krijgt wel wat genuanceerder zal reageren. Ze is nu 11 heeft net een eigen pony (2 maanden). Ze weet dat bij een wedstrijd commentaar gegeven zal worden, dat vindt ze ook niet erg, want dan weet ze waar ze aan moet werken.
Ze zal echt niet stoppen met ponyrijden als er zo iets geschreven wordt en waarschijnlijk nog fanatieker worden dan ze nu al is. Maar ze zal wel gekwetst zijn en dat mag nooit de bedoeling zijn van juryleden.
melkbus schreef:Oef, ik heb net het hele topic gelezen en mijn dochter wil binnenkort starten Ik hoop dat de jury die ze dan krijgt wel wat genuanceerder zal reageren. Ze is nu 11 heeft net een eigen pony (2 maanden). Ze weet dat bij een wedstrijd commentaar gegeven zal worden, dat vindt ze ook niet erg, want dan weet ze waar ze aan moet werken.
Ze zal echt niet stoppen met ponyrijden als er zo iets geschreven wordt en waarschijnlijk nog fanatieker worden dan ze nu al is. Maar ze zal wel gekwetst zijn en dat mag nooit de bedoeling zijn van juryleden.