Bijscholing tot F20 wie gaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Bijscholing tot F20 wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 06:38

gijs schreef:
ik probeer ook altijd wel de zomer iets vrij te houden voor het genieten van het lekkere weer
zeker in de weekenden kan je meer aandacht besteden aan je paard, als je zoals ik hele dagen werkt

maar voorlopig ziet het er naar uit dat we het druk krijgen

gisteren belde er weer een bedrijf uit Waddixveen en ik heb ze doorgestuurd naar jullie.
ze mopperden want ze kunnen niemand krijgen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 06:45

Moeten ze eens beter gaan bellen, snap die klacht echt niet. Je mag pas klagen als je iedereen gehad hebt op de lijst en aangezien ze niet iedereen bellen heben ze ook geen reden tot klagen vind ik.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 07:48

In Noordholland valt het allemaal reuze mee. Dus stuur maar door Lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:07

ik stuur ze door maak je maar geen zorgen

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:54

Lol, ik maak me geen zorgen hoor, ben mn huissie aan het inpakken, krijg volgende week de sleutel van mijn nieuwe onderkomen! Genoeg te doen dus, maarja, jureren blijft leuk he?

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 11:17

Vippie schreef:
Moeten ze eens beter gaan bellen, snap die klacht echt niet. Je mag pas klagen als je iedereen gehad hebt op de lijst en aangezien ze niet iedereen bellen heben ze ook geen reden tot klagen vind ik.

ik werd gisteravond nog om 10 uur gebeld Huilen , voor een manege in zoetermeer
ze prikte mijn enige vrije zondag in mei
ik heb maar ja gezegd, ben daar ook nog nooit geweest dus dat is ook wel weer leuk

ze proberen natuurlijk altijd eerst iedereen die dichtbij zit vanwege de kosten
snap ik best wel

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 12:16

gijs schreef:
[ze proberen natuurlijk altijd eerst iedereen die dichtbij zit vanwege de kosten
snap ik best wel

das ook niet waar want ik woon zowat in Zoetermeer (4km verder) dus waarom ze in hemelsnaam iemand uit zwijndrecht bellen (ik gun het je hoor daar niet van tikt lekker aan in de reiskosten) maar dat vind ik dus raar dat ik amper hier in de buurt gevraagd wordt. Maar wel klagen dat ze niemand kunnen krijgen.
Maakt mij niet uit, ik rij met liefde naar zeeland, brabant en Utrecht hoor Haha!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 13:09

Vippie schreef:
gijs schreef:
[ze proberen natuurlijk altijd eerst iedereen die dichtbij zit vanwege de kosten
snap ik best wel

das ook niet waar want ik woon zowat in Zoetermeer (4km verder) dus waarom ze in hemelsnaam iemand uit zwijndrecht bellen (ik gun het je hoor daar niet van tikt lekker aan in de reiskosten) maar dat vind ik dus raar dat ik amper hier in de buurt gevraagd wordt. Maar wel klagen dat ze niemand kunnen krijgen.
Maakt mij niet uit, ik rij met liefde naar zeeland, brabant en Utrecht hoor Haha!

nou ja, dan snap ik het ook niet meer
ik zit trouwens ook veel in mijn eigen omgeving maar ook veel ver weg

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 13:12

Ik zit meer ver weg dan in de buurt, maarja maakt niet uit vinnik wel lekker eigenlijk zo zie je nog eens wat en kun je regio's leuk met elkaar vergelijken, je wordt er o zo wijs van.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:31

ik ga zaterdag naar Herweijnen en das ook ver rijden voor mij

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:18

Flurk schreef:

klinkt bekend
welke manege zit daar?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 14:23

gijs schreef:
Flurk schreef:

klinkt bekend
welke manege zit daar?

Het was erg leuk in Herweijnen vandaag en mooi weer.
achteraf gezien was het minder ver dan dat ik in eerste instantie dacht dus ik was er een beetje erg vroeg.
nou nog even de dagen aftellen tot het 30 juni is en dan hup papiertje halen

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:32

zo vandaag weer gejureerd van 10 tot 3
begon lekker, in de eerste groep die ging losrijden
ging er 1 pony als een jekko vandoor
de rest natuurlijk mee en hoepla twee kinderen eraf
gelukkig liep alles goed af
volgende maand zit ik daar weer, voor de 3e achtereenvolgende maand, maar ze zijn super tevreden dus vinden het niet erg dt ik er elke keer bent
in de aankomende eken ga ik naar een aantal maneges waar ik nog niet geweest bent, echt verder weg van hier
das ook wel weer leuk

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 06:23

Gister ook lachen... had gejureerd en er was slecht gereden... AC lijn scheen ineens een eind opgeschove te zijn.
Dus uiteraard na de prijsuitreiking vragen hoe dat dan kan want ze hadden toch echt bij de A afgewend... (5 meter voorbij A is niet bij A).... vervolgens beweert er een moeder dat de A en de C niet recht tegenover elkaar zaten. Toen ik zei dat ik zelf ook in deze bak wedstrijden rij en dat de A en de C dan wel gewoon recht tegenover elkaar zitten en dat ze dat nu vanuit de auto gezien ook zaten was het stil.... Best humor.

Mochten jullie mensen weten in ZH die de cursus willen doen, laat ze mij even belen of PBen, ik ben mensen aan het verzamelen voor een ZH cursus in Nootdorp.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:57

gijs schreef:
ging er 1 pony als een jekko vandoor
de rest natuurlijk mee en hoepla twee kinderen eraf
gelukkig liep alles goed af
volgende maand zit ik daar weer, voor de 3e achtereenvolgende maand, maar ze zijn super tevreden dus vinden het niet erg dt ik er elke keer bent
in de aankomende eken ga ik naar een aantal maneges waar ik nog niet geweest bent, echt verder weg van hier
das ook wel weer leuk

das meer dan 4 uur

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:58

Vippie schreef:
Gister ook lachen... had gejureerd en er was slecht gereden... AC lijn scheen ineens een eind opgeschove te zijn.
Dus uiteraard na de prijsuitreiking vragen hoe dat dan kan want ze hadden toch echt bij de A afgewend... (5 meter voorbij A is niet bij A).... vervolgens beweert er een moeder dat de A en de C niet recht tegenover elkaar zaten. Toen ik zei dat ik zelf ook in deze bak wedstrijden rij en dat de A en de C dan wel gewoon recht tegenover elkaar zitten en dat ze dat nu vanuit de auto gezien ook zaten was het stil.... Best humor.

Mochten jullie mensen weten in ZH die de cursus willen doen, laat ze mij even belen of PBen, ik ben mensen aan het verzamelen voor een ZH cursus in Nootdorp.

HAHA, das humor

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:19

Flurk schreef:
das meer dan 4 uur

Dat komt wel eens vaker voor. Misschien veel losrij-pauzes tussendoor? Misschien net te weinig starters om een extra jury uit te nodigen en daarom deze lief aangekeken iets langer te blijven?
'k heb zelf ook wel 1,5 of zelfs 2 dagdelen (80 starts) gedaan... Het komt voor.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 06:05

Flurk schreef:
gijs schreef:

das meer dan 4 uur

Nou en als ze maar 2 dagdelen betalen, ik zit ook wel eens een hele dag. Als dit in overleg gaat vind ik het niet erg. Er is 1 manege in ZH die flikt het om je zo lang neer te zetten (van 10-5) zonder overleg en dan nog eens 1 dagdeel betalen ja want het zijn maar 30 starts (met tig keer losrijden ertussendoor). Daar kom ik dus niet meer Knipoog Snap nu waarom ik vooraf geen startlijst kreeg toegestuurd.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 06:41

Mag je hen wel eens laten zien dat het OF tot 40 starts is OF tot 4 uur :p Ach, heb wel eens bedrijf meegemaakt dat moeilijk deed omdat ik de route van een andere website af had en daardoor 10 km omreed...
Verder helemaal met je eens: in overleg is veel mogelijk.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:13

maar ja wat hou je nou aan
40 starts
of
4 uur

want die 40 starts kunnen ook verdeeld zijn over de hele dag omdat er losrijden tussenzit

ik heb er totaal geen probleem mee om langer te zitten of meer starts te doen en de meeste maneges waar ik heen ga weten dit
ik krijg altijd van te voren een startlijst toegestuurd.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:18

Ik doe ongeveer 40 starts als die in ongeveer 4 uur passen. Ik kijk niet op een paar starts en niet op een half uurtje. Deze richtlijn is meen ik ook gemaakt om juist die losrij pauzes te compenseren. Er passen ongeveer 40 starts in 4 uur tijd, vandaar. Als die 40 starts over de hele dag verdeeld zijn, dan hou je zo'n 4 uur aan als dagdeel. Da's de richtlijn.
Ik doe er zelf ook nooit zo moeilijk over.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:23

ja dat doe ik dus ook
dan reken ik gewoon 1 dagdeel
ik had dus van de week 28 starts in die tijd van 10 tot 3
dus ook gewoon 1 dagdeel gerekend

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 08:38

gijs schreef:
maar ja wat hou je nou aan
40 starts
of
4 uur

want die 40 starts kunnen ook verdeeld zijn over de hele dag omdat er losrijden tussenzit

ik heb er totaal geen probleem mee om langer te zitten of meer starts te doen en de meeste maneges waar ik heen ga weten dit
ik krijg altijd van te voren een startlijst toegestuurd.

Ik heb dit dus nagevraagd en je moet dan 2 dagdelen aanhouden omdat je langer dan 4 uur zit ongeacht het aantal starts in die 4 uur. Ze mogen alleen niet meer dan 40 starts in die 4 uur proppen. Maar ze gaat dit in het nieuwe boekje duidelijker zetten.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 10:49

bedankt Viv,
men rekent 40 starts omdat je dat precies kan redden in 4 uur
6 min per proef
alleen na 40 starts heb ik het echt wel gezien ik vraag ook altijd de startlijst van te voren want dan kom ik niet voor verrassingen te staan (is mij natuurlijk ook 1 x gebeurd)

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:12

Kreeg vandaag net telefoontje... zouden er 'iets meer dan 40' worden, dus of ik de hele dag beschikbaar wil houden? 't is dat ik deze manege goed ken en het is een vlucht van de verhuizing... 40 of 50 geen probleem, daarna ben ik gaar. Maarja, soms doe je dat...