Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nina62 schreef:Urielle schreef:Ik zag net dat de Thiedeman voortaan is toegestaan bij het losrijden.
Dat heeft al eerder een tijd gemogen; toen weer niet meer en nu weer wel
loon_corr schreef:Voor de pony's was het 100 cm; voor de paarden 130 cm.maar maximale zweep is toch altijd al 1.10 geweest ?
nina62 schreef:... De veranderingen in het dressuurreglement zijn hier al grotendeels besproken. Ik vind het jammer dat de 8-tallen verdwijnen; dat worden 6-tallen.

Lielle schreef:Piet van Gaal van de groene trein uit Gemonde en Wal Versteijnen van de rode jasjes uit Berkel Enschot leven ook al niet meer.

CGJ12 schreef:Daarna is het wachten op het afschaffen van "landenteams". Want dat heeft met een "team" ook helemaal NIKS te maken. Dat is niks meer dan het optellen van 3 individuele resultaten.....
CGJ12 schreef:Dat van die paardenwissel bij springruiters is weinig meer dan het proberen van de paarden voor een eventuele verkoop. Die springruiters verkopen alles.
Het wordt pas leuk voor de SBS kijkcijfers als die dressuurruiters van paard gaan wisselen.......
Lijkt me om te gillen (letterlijk en figuurlijk). CGJ12 schreef:Dat van die paardenwissel bij springruiters is weinig meer dan het proberen van de paarden voor een eventuele verkoop. Die springruiters verkopen alles.
Het wordt pas leuk voor de SBS kijkcijfers als die dressuurruiters van paard gaan wisselen.......
Scum schreef:Ik heb een paard van 1.83 en dat lukt net met een zweep van 1.30. 1.50 lijkt me niet fijn te hanteren. Maarja, 1.10 is gewoon veel te kort.
runningkawa schreef:Dat er misschien meer deelname kan zijn?
een 8 tal vormen is niet makkelijk doordat er niet zoveel ruiters zijn die dit willen rijden.
Een 6 tal is misschien makkelijker? Eerder de ruiters bij elkaar hebben?