nieuwe dressuurproeven "evaluatie"

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: nieuwe dressuurproeven "evaluatie"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:21

Mmm..nu snap ik het Knipoog Nee je word niet verplicht om je paard in te rijde als hij 3 is, maar toch zie je het meer dan met de 5 Knipoog agja..ieder zijn eigen keus Kusje

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:37

Vind de proeven wel een voortuigang, alhoewel ik er nog wel eens moeite mee heb. Jammer is dat je gewoon 3 maanden achterelkaar dezelfde proeven rijdt. Beetje meer afwisseling mag wel van mij.
Wat betreft het hele geraas over de jury's wil ik 1 ding kwijt. Waarom worden ze niet beoordeeld als ze tijdens een wedstrijd aan het jureren zijn?
Ik doe op dit moment een cursus tijdwaarnemening/keerpuntbeoordelaar wedstrijdzwemmen via de KNZB, daarin ben je als official verplicht om regelmatig als official op te treden, geloof min. 6 keer, anders verlies je je licentie. Daarnaast word je beoordeeld door een official of dat je voldoet aan de gestelde eisen na 1 jaar bij een wedstrijd.
Zo moeilijk lijkt me dit niet om dit via de kringen te kunnen regelen binnen het jurykorps van de KNHS.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:11

Nextdomino schreef:
Ik doe op dit moment een cursus tijdwaarnemening/keerpuntbeoordelaar ..........

Lijkt me bijzonder spannend......... Haha! Haha! Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:11

@ND: je moet als jurylid ook minimaal 5 x per jaar jureren, dus er is wel een minimumeis.
Hoe goed dit bijgehouden wordt, weet ik verder niet.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:11

ik vind de nieuwe proeven fijn, vooral deze van het L1 die nu gereden wordt! lekker bezig blijven, dat mis ik wel in andere proeven ik vind het prettig om aan de gang te blijven!

het niet meer hoeven groeten in het L1 vond ik heel raar in het begin!
het doorzitten en dan weer ligtrijden zit me niet in de weg!

vind vooral de manier van beoordelen fijn, vooral de punten onderaan!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:28

Citaat:
het niet meer hoeven groeten in het L1 vond ik heel raar in het begin!

Daar kan ik wel iets grappigs over vertellen Clown . Ik sta met mijn paard op een manege en besloot daar ook een keer een wedstrijdje mee te rijden. Zn F ding. En daarbij moest je wel nog groeten. A X afwenden en ......doorrijden Bloos Haha! . Hahaha ik was het gewoon straal vergeten omdat ik het niet meer gewend ben.