Wanneer dat op mijn protocol zou staan zou ik er echt smakelijk om lachen!
ook die van 'paard spoort niet'
'geeft niet, amazone ook niet'
Daar zou ik me dus echt krom om lachen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lame schreef:Ow... ik heb nog een leuke... Ook een onderlinge wedstrijd op een manege (honderd jaar terug) ...
Zie voor je... 7 dressuurringen naast elkaar.. Mijn vriendin, stikzenuwachtig, op haar manegepaard de bak in..meest linkse ring..
Proef begint.. Nou heel spektakel... Op een gegeven moment vloog ze door alle dressuur ringen heen.. En wat stond er op haar coupon :
" Joehoe...waar ben je nou?" ..... ze heeft de proef ook niet afgemaakt, want ze kwam niet meer richting die ring...
leuke opmerking
daantjuhhh schreef:Een vriendinnetje van mij moest een keer van hand veranderen in middenstap.
Halverweg de lijn springt ie toch ineens met 4 benen in de lucht, om vervolgens z'n middenstap gewoon weer ter hervatten alsof er niks aan de hand was.
Stond er op de protocol: 6, ROTvlieg!
Hahaha, vond ik erg grappig!
Haalloo dat zijn kleine ukkies hoor. Dan ben je wel heel hard als je zegt :" Nou dan is er toch iemand die het goed vind". Meteen schorsen zo'n jury! 
)
), maar ik vond het erg vreemd om van een jury te horen dat ik mijn pony een tik mocht verkopen in de proef.

Maar ik vond het wel een leuk compliment voor mijn poonietje.
sommige uitspraken zijn wel ERG!! Maar gelukkig ook veel grappige punten.
Kobus17 schreef:kreeg ook eens een opmerking naar mijn hoofd van de jury: dat mijn springpaard niet in een dressuurring thuis hoorde.
Was in de Z1, kijk ik op de uitslagen lijst was ik 2e, hoe bedoel je.. mijn paard hoort niet een dressuur ring
. Bij mij stond die opmerking gewoon op mijn protocol
. Inclusief wat toen nog geen, maar tegenwoordig wel een verliespunt is... Gelukkig reed ik de wedstrijd ervoor en erna wel weer gewoon wp-en
. Maar die jury heeft het bij mij voorgoed verbruid. Word nog lachen als ik straks met mijn jonge paard ga starten, is weer springgefokt...
) handjes naar voren, been, been, tikje, been, tikje maar Sjimmie bleef achterwaarts gaan, voelde bij B het hek dus ging geheel op eigen intiatief op de rechter (achter) hand verder in enkele en meerder passen achterwaarts.. Kind uiteindelijk aangekomen bij de F en lichtelijk in paniek, geeft Sjimmie een pets, en Sjimmie gaat vrolijk voorwaarts in arbeidsdraf verder, oke niet helemaal progressief

(hierdoor dus 155 punten, oude proeven, erg leuk ook voor zo'n kind!)
(vond ik een leuke opmerking! ) [***] schreef:thaollat schreef:
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
Ik vind eigenlijk helemaal geen ergenissen, het zijn gewoon regels.

persoonlijk vind ik dat ze hier geen aantekening van mogen maken, het is die vrouw haar eigen keuze!
maar ik was wel overtuigend 1e (18 punten verschil en 3 winstpunten
)
!!