Wanneer dat op mijn protocol zou staan zou ik er echt smakelijk om lachen!
ook die van 'paard spoort niet'
'geeft niet, amazone ook niet'
Daar zou ik me dus echt krom om lachen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lame schreef:Ow... ik heb nog een leuke... Ook een onderlinge wedstrijd op een manege (honderd jaar terug) ...
Zie voor je... 7 dressuurringen naast elkaar.. Mijn vriendin, stikzenuwachtig, op haar manegepaard de bak in..meest linkse ring..
Proef begint.. Nou heel spektakel... Op een gegeven moment vloog ze door alle dressuur ringen heen.. En wat stond er op haar coupon :
" Joehoe...waar ben je nou?" ..... ze heeft de proef ook niet afgemaakt, want ze kwam niet meer richting die ring...
daantjuhhh schreef:Een vriendinnetje van mij moest een keer van hand veranderen in middenstap.
Halverweg de lijn springt ie toch ineens met 4 benen in de lucht, om vervolgens z'n middenstap gewoon weer ter hervatten alsof er niks aan de hand was.
Stond er op de protocol: 6, ROTvlieg!
Hahaha, vond ik erg grappig!
Kobus17 schreef:kreeg ook eens een opmerking naar mijn hoofd van de jury: dat mijn springpaard niet in een dressuurring thuis hoorde.
Was in de Z1, kijk ik op de uitslagen lijst was ik 2e, hoe bedoel je.. mijn paard hoort niet een dressuur ring
[***] schreef:thaollat schreef:
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
Ik vind eigenlijk helemaal geen ergenissen, het zijn gewoon regels.