Katja schreef:In veel landen hebben ze een degelijk systeem als in Zweden maar de vraag is of het uiteindelijk werkt hier.
En het zou hier niet werken omdat....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Katja schreef:In veel landen hebben ze een degelijk systeem als in Zweden maar de vraag is of het uiteindelijk werkt hier.

CGJ12 schreef:Het kwaliteitsmerk dat Nederlandse paarden bezitten in het buitenland gooi je daar volledig mee overboord.
Katja schreef:Als een dergelijke ruiter 40% scoort is het ongetwijfeld de schuld van de jury.
ranna schreef:CGJ12 schreef:Het kwaliteitsmerk dat Nederlandse paarden bezitten in het buitenland gooi je daar volledig mee overboord.
Wat een onzin. De kwaliteit van de paarden wordt er niet minder om.
Channie23 schreef:Om ff terug te komen op het onderwerp waar dit topic mee begonnen is. Je zei dat het 10 minuten later weer in een andere ring gebeurde. Heb je het er ook over gehad met de andere jury?Wat vond hij/zij ervan?

Channie23 schreef:Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Er gebeuren zo veel dingen waar ik niets van begrijp, zowel bij een ruiter als bij een jury.
CGJ12 schreef:Channie23 schreef:Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Er gebeuren zo veel dingen waar ik niets van begrijp, zowel bij een ruiter als bij een jury.
Gooi het eruit!
Dat lucht op .........
goldwing schreef:Als de regel komt te vervallen hoeveel ruiters zullen er dan niet halverwege hun proef beeindigen omdat ze zo slecht rijden dat er verlies in zit
CGJ12 schreef:goldwing schreef:Als de regel komt te vervallen hoeveel ruiters zullen er dan niet halverwege hun proef beeindigen omdat ze zo slecht rijden dat er verlies in zit
Wat is daar mis mee dan?
Leg me dat eens even uit........
goldwing schreef:Nu met die nieuwe proeven zit je eerder aan een verliespunt ( scheelt 5% met de oude proeven) er zijn dus heel veel mensen die tegen verlies aanrijden bijna elke wedstrijd als die allemaal halverwege de proef vrijwillig de ring verlaten omdat ze dan geen verlies krijgen waar blijf je dan met de organisatie en je tijdsplanning van de wedstrijd?
Andere ruiters moeten sneller de ring in omdat er iemand gewoon mee ophoud als dat op een dag een paar keer gebeurt dan kom je op het eind van de dag met je tijd in de problemen of er vallen gaten in het program jury die eerder moet komen ed.
Nee het is een goede regeling dat je alleen maar zonder verlies de ring vroegtijdig kan verlaten als er iets is met je paard, anders ga je dus echt krijgen dat mensen veel te vroeg overstappen naar een hogere klasse waar ze nog helemaal niet voor klaar zijn omdat ze toch ongestraft de ring weer kunnen verlaten als het niet gaat
(desbetreffende dame is na lang en vaak starten in het M2 beland, maar ik vraag me af en toe af of ze nog wel een punt in de B zou kunnen scoren
). Het is gewoon altijd, lekker makkelijk overigens, de foute kijk van de jury
!
, want ze rijden gewoon door met het gevoel een wereldproef te rijden hoor
!
! raket schreef:Een ander wil geen winstpunt en vertrekt vrijwillig, deze had een gemiddelde van 6,7 geen VP en krijgt deze dus niet.