Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Suzanne F. schreef:Schijnt niet geheel objectief te gaan, schijnt dat ze wel degelijk naar ervaring kijken en goede vriendjes hebben op de juiste plaats is altijd handig.
Mystique94 schreef:Ik ben ook van plan om IL te gaan doen als ik ingeloot word natuurlijk!!
2 jaar geleden ben ik helaas uitgelood en vorig jaar kon het niet omdat ik toen Orun heb gedaan.
Marije_jiplover schreef:Als ze naar ervaring kijken, vraag ik me af waarom ze mij hebben toegelaten? Had 1 paar net een paar wp M1, heb geen instructeursopleiding oid en was ook nog erg jong (23 ten tijde van de cursus). Verder ken ik eigenlijk niemand uit het regiobestuur, dus vriendjes politiek daarvan is bij mij ook geen sprake! Toch ben ik alweer tijdje dressuurjurylid IL. Maar ze schijnen ook nog te kijken naar behoefte in een bepaalde kring/regio en je moet een motivatie schrijven, kennelijk was dat dan goed genoeg.

Sansje schreef:Hmmz, dan is het misschien toch een voordeel als je een tijdje niet hebt gestart. Mijn naam zal bij niemand een belletje doen rinkelen... naja we gaan het wel zien.
Tequiro schreef:Ik heb vandaag de info kaart de deur uit gedaan.
Dus zullen eens zien wat ze sturen.
Ach het is toch koffiedik kijken, we weten het zodra we het weten![]()
Ritmisch schreef:bij mij ook geen inschrijfkaart....... WAAAHHHH (of zou ik em weggegooid hebben...slik)
leonora2 schreef:Hoop dat ze bij de selectie voor juryleden uitgebreid op zoek gaan, naar aardige en positieve mensen, die minstens zelf 3 of 4 keer Z2 gereden hebben en aub niet nog meer van die ernstig gefrusteerde amazones, die zelf nooit iets gepresteerd hebben en van de ruiters in de ring schier het onmogelijke willen zien
nina62 schreef:leonora2 schreef:Hoop dat ze bij de selectie voor juryleden uitgebreid op zoek gaan, naar aardige en positieve mensen, die minstens zelf 3 of 4 keer Z2 gereden hebben en aub niet nog meer van die ernstig gefrusteerde amazones, die zelf nooit iets gepresteerd hebben en van de ruiters in de ring schier het onmogelijke willen zien
Onzin, om iets goed te kunnen zien hoef je heus niet zelf al 3 of 4 keer Z2 geweest te zijn.