Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:eerlijk gezegd? Waar bemoeien ze zich mee! Je bent verplicht om als voorlezer correct gekleed te gaan. Dat zal ik eens doen, in sollicitatiekostuum in de regen staan voorlezen... "Men" zal me voor gek verklaren op mijn pumps in de modder.
amondi schreef:eerlijk gezegd? Waar bemoeien ze zich mee! Je bent verplicht om als voorlezer correct gekleed te gaan. Dat zal ik eens doen, in sollicitatiekostuum in de regen staan voorlezen... "Men" zal me voor gek verklaren op mijn pumps in de modder.
sjakie schreef:Zo jammer dat punten bij verzorging hoger of lager worden bij wel of geen jasje of wel of geen stralend witte voetjes.
Wedstrijdconditie lijkt mij nogsteeds 1 die veel belangrijker is.
talented schreef:Wat een onzin! Jij vindt dus dat een paard die conditioneel goed in vorm is een goed punt moet krijgen voor de verzorging ookal heeft deze vuile voeten en draagt de ruiter 1 of andere jute zak die als jasje fungeert?
. Ik hecht alleen meer waarde aan een goede conditie dan aan een jasje. Een "propere" blouse is nogsteeds binnen de regelementen bij toestemming. Dus de discussie over wel of geen zomertenue is totaal zinloos. Als je graag in een jasje wil starten dan doe je dat toch.
!
is dat de plastron niet meer hoeft, je hebt tegenwoordig van die mooie dressuurblouses waar je je speld mooi in kan prikken
en wat er dan toch netjes uitziet, geen wapperende plastrons meer bij het zomertenue en het scheelt ook alweer in de warmte..
sjakie schreef:Nergens staat dat ik dat vind. Ik hecht alleen meer waarde aan een goede conditie dan aan een jasje. Een "propere" blouse is nogsteeds binnen de regelementen bij toestemming. Dus de discussie over wel of geen zomertenue is totaal zinloos. Als je graag in een jasje wil starten dan doe je dat toch.
Dat eeuwige geneuzel over het uiterlijk vertoon bij de dressuur is imo echt kansloos.
Kajanus schreef:Wat ik nog beter vindis dat de plastron niet meer hoeft, je hebt tegenwoordig van die mooie dressuurblouses waar je je speld mooi in kan prikken
en wat er dan toch netjes uitziet, geen wapperende plastrons meer bij het zomertenue en het scheelt ook alweer in de warmte..
Ik doe altijd meteen mijn jasje aan bij het losrijden,want als ik dat net voor de proef zou doen dan smoor ik erin en dan heb ik vast geen puf meer om goed te rijden
nou dan baal je flink hoor! "gelukkig" had ik verder ook niet goed gereden, maar toch.. Hedwigb schreef:Kajanus schreef:Wat ik nog beter vindis dat de plastron niet meer hoeft, je hebt tegenwoordig van die mooie dressuurblouses waar je je speld mooi in kan prikken
Ik doe altijd meteen mijn jasje aan bij het losrijden,want als ik dat net voor de proef zou doen dan smoor ik erin en dan heb ik vast geen puf meer om goed te rijden
Plastron zou ik maar omhouden! Ik had er eerst geen, en heb er nooit commentaar op gehad. Tot ik op de Friese Kampioenschappen 2 1en kreeg op verzorging!nou dan baal je flink hoor! "gelukkig" had ik verder ook niet goed gereden, maar toch..
maar ben wel benieuwd wat ze zouden doen als ik, en in zomertenue rij en geen plastron om heb .. Tequiro schreef:@kajanus, dan zal je niet mogen starten.
Kajanus schreef:Tequiro schreef:@kajanus, dan zal je niet mogen starten.
![]()
Relaxed schreef:Tequiro schreef:@kajanus, dan zal je niet mogen starten
Heb er al genoeg gezien in zomertenue zonder plastron, dus je kan t proberen...
waarschijnlijk mag je daar helemaal niet in zomertenue
dat de springers die maar een minuut of 2 in de ring rijden wel heel snel in zomertenue mogen en wij dressuurprikkers het moeten afzien in ons warme jasje