Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is de eerste die in de buitenbak gaat rijden in het voorjaar en waarschuwt je dan vrolijk: Die is niet lief buiten hoor!
Tooske schreef:SylviaG schreef:Ik hoop van de zomer met mijn jonge paard bij Frank Jespers te gaan lessen.
Heeft er iemand ervaring met hem?
Das echte een goede! Ik heb vroeger ook les van hem gehad en hijs echt super met jonge paarden!
Pas hadden ze nog een clinic van hem georganiseerd bij ons op de club en die van mij liep als een trein!... Heel eerlijk is die.
Als die minder duur was en niet zo ver weg woonde zou ik er ook bij lessen...
) Hij is echt ontzettend duidelijk en pakt ons goed aan zeg maar. Ik heb mijn merrie nu bijna vier maanden onder het zadel, en dankzij hem heb ik in 3 proefjes 5 wp's bijelkaar.
)

ga ik weer beginnen maar weet nog niet bij wie
) Nico van Stight. Hij is heerlijk streng, heeft veel oog voor de basis en pakt de ruiter op de manier aan die goed voor de ruiter is. Ook krijgt hij zelfs de moeilijkste paarden weer normaal in training. Elk paard en ruiter worden afgericht naar perfectie en tot volle bloei van hun kunnen. Daarbij heeft hij een groot respect voor het wezen van het paard (hij lacht hartelijk als de ruiter weer eens beetgenomen wordt en helpt je dan het te voorkomen). Dus voor mij een geweldig instructeur.

Dickie schreef:Bij Jeroen Hamel
Hij weet niet alleen precies waar hij het over heeft, maar heeft ook nog een pedagogische achtergrond waardoor hij het altijd goed over weet te brengen en je als ruiter precies op de juiste manier laat focussen. Daarnaast sluiten zijn rijtechnische ideeën precies bij de mijne aan en geeft hij op een ontspannen, non-autoritaire manier les.