hoe zou deze het doen op wedstrijd?

*niet serieus bedoelt hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charos schreef:Tsja ach Wjerdo thuis lopen ze allemaal grand prix maar moeten het op wedstrijd nog maar zien te bewijzen.....
wjerdo schreef:Hij kan dan nog zo goed lopen, maar als je de lengte buiging mist ( waar mijn haf dus ontzettend veel moeite mee heeft ) begin je al met minder.
Lina schreef:Als ik jury was en jij had je Belg goed voor mekaar zou ik je zelfs extra punten geven. Omdat het extra moeilijk is om zo'n paard zover te krijgen
Dus succes ermee.
Citaat:Maar dat is niet helemaal eerlijk, ben dus blij dat jij geen jury bent
Fitzroy schreef:Ja maar Lina, nogmaals: je gaat met kunstschaatsen toch ook niet mee doen aan een WK hardrijden op de schaats.
Dan krijg je ook geen snellere rondetijden omdat het 'zo knap is'.
Fitzroy schreef:QQQQ, dat WK was ook maar bij wijze van spreken. Ik had ook een amateurwedstrijdje kunnen noemen maar het principe blijft hetzelfde. Met kunscschaatsen ga je niet hardrijden, en met een trekpaard geen dressuur rijden. Die worden gefokt voor andere doeleinden dan dressuur.
Bij dressuur wordt om een happy athlete gevraagd hedentendage.
Ik weet niet wat jouw referentiekader is van zo'n paard maar dat is imo geen trekpaard. Happy kan zeker wel van toepassing zijn maar het athlete lijkt me wat ver te zoeken.
amondi schreef:Voor springen moet je tenminste nog een toelatingsexamen doen, voor dressuur niet. Bij het tuigen MOET je paard voldoen aan raskenmerken van een tuigpaard, bij dressuur ( nog) niet.