Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

amondi schreef:amsolusa schreef:Ik stoor me gigantisch aan het feit dat soms de ouders liever op dat paard ozuden zitten dan de kinderen ( die het NIET willen ), een keer op springwdestrijd.. een kei bang kindje van 10 ofzo, werd op een d pony gezet, en vervolgens door zn moeder de ring in "geleurd"het kind wilde echt niet en was echt bang.. de moeder duwde dat kind gewoon de ring in en bleef maar krijsen: EN JE ZULT RIJDEN< ROTJONG. nou , als kind zou ik me kapot schamen als mijn moeder zoiets tege mij zou roepen! dat kind besloot een gok te wagen en nam de eerste sprong, weigering. 2e keer dan maar. weer weigering ( flinke weigering, hij hing er echt naast ) nou, dat kind huilen en de ring uit rijden, die moeder de weg blokeren en maar were gillen: DERIN JIJ GVD! nou, da kind kreeg himmel op zn lazerus dus die stapt van zn pony af, en liet die moeder maar eens even mooi daar staan
Sorrie, maar overdrijven is ook een vak!
Yvonnelind schreef:...
Mijn paard is vrij schrikkerig. Het is daarom ook erg vervelend als er veel troep rond de wedstrijd baan staat. Hindernis materiaal, tuinstoelen, menkarren. Vooral als je binnen hekjes moet rijden en het echt IN de bak staat.
...

NoireIdylle schreef:T.o.v. jury: Totaal RESPECTLOOS als je als ruiter afgroet na je M2 proef en de jury groet niet terug. Twee keer meegemaakt al... Misschien kon haar de proef niet boeien die ik reed, maar dat is wat mij betreft een kwestie van goede manieren.

Perla schreef:NoireIdylle schreef:T.o.v. jury: Totaal RESPECTLOOS als je als ruiter afgroet na je M2 proef en de jury groet niet terug. Twee keer meegemaakt al... Misschien kon haar de proef niet boeien die ik reed, maar dat is wat mij betreft een kwestie van goede manieren.
In de B gebeurd dit veel vaker
Ik heb dan zowiets van hebben ze me wel gezien?
waar ik me aan kan ergeren, dat je redelijk lage punten krijgt maar dat er weinig commetaar op je coupon staat

lowara schreef:ook als ik ringmeester ben en we lopen voor ( laatste keer zelfs 3 kwartier!) vraag ik aan elke ruiter of ze nu willen,of op de eigen tijd.
Aan hoe jury's punten erger ik me niet meer. Als de jury een keer een andere proef ziet dan dat ik voor mijn gevoel gereden heb is het jammer, maar de punten vallen ook wel eens hoger uit dan dat ik verwacht.
. Misschien een lichte vorm van frustratie
?