Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Maar zaten ook 8en in de proef, dus netjes gejureerd. Bij andere jury heeft mijn paard niet 1 stap gewijkt en schoot in galop weg..kreeg ik een 5!! Dan vind ik ook dat de jury naar beneden eens wat strenger mag zijn..daar was een 1 ook niet onterecht als ik eerlijk ben. Maar 8en zijn wel te halen vind ik..wel gehad op middendraf, halsstrekken heb je ze snel en middenstap heb ik wel regelmatig 8 op.
Dat noem ik niet echt veel, terwijl het niveau toch hoog lag.. (207,199,198,197 enz..) 

Urose schreef:8en zie je toch wel redelijk vaak..
9ens veel minder
en 10en nooit..
maar volgensmij is iets ook nooit helemaal perfect..
(Verzorging
en Middendraf
)
Pinacolada schreef:Nou even dramatisch andersom..ik had best een 1 zaterdag. En dat was helemaal verdiend, halsstrekken is normaal een sterk punt maar mn paardje zag van alles en wou daarom niet echt stofzuigen. Maar zaten ook 8en in de proef, dus netjes gejureerd. Bij andere jury heeft mijn paard niet 1 stap gewijkt en schoot in galop weg..kreeg ik een 5!! Dan vind ik ook dat de jury naar beneden eens wat strenger mag zijn..daar was een 1 ook niet onterecht als ik eerlijk ben. Maar 8en zijn wel te halen vind ik..wel gehad op middendraf, halsstrekken heb je ze snel en middenstap heb ik wel regelmatig 8 op.