Jury-presentjes (naast de normale vergoedingen)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:09

een beetje van Maggi en een beetje van Bokt ....

hananya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:41

CGJ12 schreef:

Afbeelding

Ik wist niet dat jij T-shirts droeg......?
Ik ken jou alleen in blouse met kraag tot boven aan toe dichtgeknoopt, maar dit zal je vast ook goed staan....

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:44

Als je goed kijkt zit hier ook een kraagje op

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:47

een hele grote mooie (ook als sier te gebruiken) kaars

Rhys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:54

amondi schreef:
Ik kreeg als enige schrijfster in Dwingeloo ook een fles wijn

Ik kreeg ook een fles wijn als schrijfster en wij waren al om half zes klaar ofzo.
Ik vind het altijd wel netjes als de schrijvers ook wat krijgen, je doet net zo goed vrijwilligerswerk als je zit te schrijven.
Wij hebben trouwens gewoon gezorgd dat we genoeg te eten kregen }>

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 05:53

Iedereen was ook al lang en breed weg, alleen de stakkers van baan 1 en 2 zaten er nog( en lang niet alle prijswinnaars!)

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:34

amondi schreef:
Iedereen was ook al lang en breed weg, alleen de stakkers van baan 1 en 2 zaten er nog( en lang niet alle prijswinnaars!)

Prijswinnaars die wachten op hun prijs is ......... zooooooo.... 1990.........

Shasadee

Re: Jury-presentjes (naast de normale vergoedingen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:13

Ga dit topic ook nog maar even volgen, koop de presentjes dan meestal niet zelf maar tips zijn altijd handig.

Bij ons is eten en drinken altijd vanzelfsprekend voor zowel jury als schrijver. De presentjes moeten altijd relatief goedkoop zijn omdat we maar een kleine vereniging zijn en anders in de verlies gaan.
Dan kan je zeggen schroef je contributie maar weer omhoog maar of onze leden daar nou blij van worden...

De presentjes proberen we wel altijd origineel te houden maar is voor een beperkt budget toch lastig, even wat voorbeelden: fles wijn, een hondebot (een van onze jury's heeft altijd zijn hondje mee), kersstol, pepernoten, chocoladeletter, paaseitjes, kaarsen, plantje etc.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 14:38

Shasadee schreef:
.... een hondebot (een van onze jury's heeft altijd zijn hondje mee),

Die had ik nog nooit gehoord! Erg leuk..

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:38

Ik ben meer dan eens met een jury mee wezen schrijven, maar presentjes?? , moest al blij zijn als ik ook een broodje kreeg tussen de middag.

Mar_Nimbus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 07:43

ik moet zondag (moederdag) de hele dag jureren
eens kijken wat er dan gebeurd
meestal krijgt zowiezo mijn schrijfster daar wel wat leuks
dus zal mij benieuwen

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:09

Ik heb afgelopen zaterdag gejureerd in Veenhuizen. Daar kregen de jury's na afloop een soort van oranjekoekachtige taartjes, die uit de bakkerij kwamen waar m'n pa werkt. Grappig Ik wist van te voren dus al wat we zouden krijgen hihi!

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:52

Ik heb geschreven in Oosterwolde, en daar kregen we koffie broodjes een mini mars een appel en drinken mee voor in de auto, en ik kreeg evenals de jury een hand en bodycreme van Medex die echt heerlijk is .. en weet je wat erg was de auto van ons startte niet meer toen we weg wilde rijden van het terrein af, toen zijn we aangesleept door een tractor ... de accu was leeg

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:59

Ik heb ook gejureerd in Oosterwolde, mijn schrijfster en ik kregen een beker van 25 jaar CH Oosterwolde.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 21:32

Alanta schreef:
Ik heb ook gejureerd in Oosterwolde, mijn schrijfster en ik kregen een beker van 25 jaar CH Oosterwolde.

Dan heb jij je schrijfster vast niet genoeg laten noteren. De echter die-hard-schrijfsters hadden waarschijnlijk de blaren op de vingers.. vandaar die handcreme

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 06:58

Ik ben van plan voor de aankomende wedstrijd badderspulletjes te kopen voor de jury, maar voor de 2 mannen lijkt me dat niet zo'n geschikt idee. Iemand een leuk idee voor een mannelijke jury? Ik weet niet of ze een wk-cadeautje kunnen waarderen, en bovendien zijn we dan ( 25 juni ) misschien al uitgeschakeld

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:00

Zou een man niet in bad gaan?

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:06

Ik heb ook zat geschreven, maar meer dan de geijkte mercidoos zat er nooit in, en dat was dan nog als je geluk had!

Verder moet ik erg lachen om dit topic, het lijkt wel een reclamezuil voor verenigingen, whhahaa

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 09:52

erleyne schreef:
Ik ben van plan voor de aankomende wedstrijd badderspulletjes te kopen voor de jury, maar voor de 2 mannen lijkt me dat niet zo'n geschikt idee. Iemand een leuk idee voor een mannelijke jury? Ik weet niet of ze een wk-cadeautje kunnen waarderen, en bovendien zijn we dan ( 25 juni ) misschien al uitgeschakeld

Kreeg vanochtend bij mijn borduurder ook de vraag: hou je van voetbal? want anders ontving ik een knaloranje polo met iets van voetbal erop geborduurd... Nee, ik hou niet van voetbal... dus ook geen polo

Maar goed, die badderspulletjes vind ik voor een vrouw niet zo (er zit van alles net te weinig in) en bovendien moet je wél een bad hebben. Zoals je wel hebt kunnen lezen blijft het meestal bij een doos merci of een fles wijn. Een door de plaatselijke bakker beschikbaar gestelde taart is natuurlijk voor iedereen wel okay.

mylittlejoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:07

Wij hebben altijd verschillende presentjes, voor jury en schrijver. Voor de wedstrijd van a.s. zondag zal het waarschijnlijk iets met voetbal te maken hebben (een oranje glas met oranje snoepjes oid). Natuurlijk geven we ook wel eens een fles wijn, maar dan kunnen ze iig kiezen uit rood of wit.

Kijk, het hoeft geen giga present te zijn, maar gewoon iets leuks om te laten zien dat het jureren gewaardeerd wordt, kan best.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:12

@amondi: Ze gaan wel in bad, maar ik zie ze nog niet met lavendelgeurige badparels en een haarband in bad zien liggen ( jij misschien wel ? )

@GeJe,: ja, niet iedereen heeft een bad, maar ik zorg sowieso dat er wat te kiezen is ( altijd in ieder geval wijn ). Badspulletjes leken me wel weer een leuke aanvulling voor de cadeautafel. OP dit moment heb ik nog een keukensetje met olie/azijn flesjes, geurkaarsen en flessen rosé staan. Maar het zijn allemaal een beetje vrouwelijke cadeaus. Misschien toch nog maar wat wijn erbij dan.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:43

GeJe schreef:

Kreeg vanochtend bij mijn borduurder ook de vraag: hou je van voetbal? want anders ontving ik een knaloranje polo met iets van voetbal erop geborduurd... Nee, ik hou niet van voetbal... dus ook geen polo

Kon je GCJ12 niet gelukkig maken???

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:00

amondi schreef:
Kon je GJC12 niet gelukkig maken???

GJC12 was recent weer eens bij de plaatselijke praxis.
Zegt zo'n kassadoos: "U krijgt ook nog een oranje overall".................

Nee, op het eerst volgende concours verwacht ik minstens een Volvo XC90. Ik dacht dat mijn mening dat méér dan waard was...........

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:02

CGJ12 schreef:
amondi schreef:
Kon je GJC12 niet gelukkig maken???

GJC12 was recent weer eens bij de plaatselijke praxis.
Zegt zo'n kassadoos: "U krijgt ook nog een oranje overall".................

Nee, op het eerst volgende concours verwacht ik minstens een Volvo XC90. Ik dacht dat mijn mening dat méér dan waard was...........

ik had de oranje overall toch maar genomen ....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:05

erleyne schreef:
@amondi: Ze gaan wel in bad, maar ik zie ze nog niet met lavendelgeurige badparels en een haarband in bad zien liggen ( jij misschien wel ? )

@GeJe,: ja, niet iedereen heeft een bad, maar ik zorg sowieso dat er wat te kiezen is ( altijd in ieder geval wijn ). Badspulletjes leken me wel weer een leuke aanvulling voor de cadeautafel. OP dit moment heb ik nog een keukensetje met olie/azijn flesjes, geurkaarsen en flessen rosé staan. Maar het zijn allemaal een beetje vrouwelijke cadeaus. Misschien toch nog maar wat wijn erbij dan.

Ach de meeste mannen die iets met paarden te maken hebben hebben genoeg vrouwelijke kantjes