Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CGJ12 schreef:
amondi schreef:Ik kreeg als enige schrijfster in Dwingeloo ook een fles wijn
en wij waren al om half zes klaar ofzo.
amondi schreef:Iedereen was ook al lang en breed weg, alleen de stakkers van baan 1 en 2 zaten er nog( en lang niet alle prijswinnaars!)
Shasadee schreef:.... een hondebot (een van onze jury's heeft altijd zijn hondje mee),
, moest al blij zijn als ik ook een broodje kreeg tussen de middag.
Ik wist van te voren dus al wat we zouden krijgen hihi!
en daar kregen we koffie broodjes een mini mars een appel en drinken mee voor in de auto, en ik kreeg evenals de jury een hand en bodycreme van Medex die echt heerlijk is .. en weet je wat erg was de auto van ons startte niet meer toen we weg wilde rijden van het terrein af, toen zijn we aangesleept door een tractor
... de accu was leeg
Alanta schreef:Ik heb ook gejureerd in Oosterwolde, mijn schrijfster en ik kregen een beker van 25 jaar CH Oosterwolde.
erleyne schreef:Ik ben van plan voor de aankomende wedstrijd badderspulletjes te kopen voor de jury, maar voor de 2 mannen lijkt me dat niet zo'n geschikt idee. Iemand een leuk idee voor een mannelijke jury? Ik weet niet of ze een wk-cadeautje kunnen waarderen, en bovendien zijn we dan ( 25 juni ) misschien al uitgeschakeld
)GeJe schreef:
Kreeg vanochtend bij mijn borduurder ook de vraag: hou je van voetbal? want anders ontving ik een knaloranje polo met iets van voetbal erop geborduurd... Nee, ik hou niet van voetbal... dus ook geen polo![]()
amondi schreef:Kon je GJC12 niet gelukkig maken???

CGJ12 schreef:amondi schreef:Kon je GJC12 niet gelukkig maken???
GJC12 was recent weer eens bij de plaatselijke praxis.
Zegt zo'n kassadoos: "U krijgt ook nog een oranje overall".................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, op het eerst volgende concours verwacht ik minstens een Volvo XC90. Ik dacht dat mijn mening dat méér dan waard was...........
ik had de oranje overall toch maar genomen ....
erleyne schreef:@amondi: Ze gaan wel in bad, maar ik zie ze nog niet met lavendelgeurige badparels en een haarband in bad zien liggen ( jij misschien wel ?)
@GeJe,: ja, niet iedereen heeft een bad, maar ik zorg sowieso dat er wat te kiezen is ( altijd in ieder geval wijn ). Badspulletjes leken me wel weer een leuke aanvulling voor de cadeautafel. OP dit moment heb ik nog een keukensetje met olie/azijn flesjes, geurkaarsen en flessen rosé staan. Maar het zijn allemaal een beetje vrouwelijke cadeaus. Misschien toch nog maar wat wijn erbij dan.