Nee dat is niet volgens de regels, maar het is wel vaak zo.
dan is je ring gesloten om half 1 en is de uitslag er pas om 5 uur..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:
dan is je ring gesloten om half 1 en is de uitslag er pas om 5 uur..
Tyrza schreef:Ik heb een vraagje aan ruiter en jurylid:
Gaan de ruiters uit dit topic na afloop van de proef wel eens verhaal halen bij het betreffend jurylid? En wat voor advies krijg je dan? Is dit bevredigend?
En de juryleden uit dit topic: komen er vaak ruiters na afloop naar jullie toe? Wat zijn de meest voorkomende vragen? Zie je verbetering bij een volgende keer dat je de combi ziet?
Marije1984 schreef:Het gaat mij nog niet eens zo zeer om de 5jes jury maar meer omdat elk jurylid zegt dat de ruiter maar eens naar zichzelf moet kijken. Nee niet alleen de ruiter is verantwoordelijkj voopr het resultaat. dat doe je met zijn tweeen.
Ik hoor van alle kanten dat de sport zo goed gaat en dat de ruiters steeds beter worden, DAn kan je mijn niet vertellen dat 75% van die ruiters niet tevreden is over de jury's. Ik zeg dus niet dat het aan de jury's ligt, maar ook niet aan de ruiters. Ik denk dat zowel ruiter als JURY naar zichzelf moet kijken en dat we dan al een heel eind komen,
GeJe schreef:En daar is GeJe...
Ik ben altijd heel redelijk en je kunt alle kanten met me op
Lielle schreef:Ik denk idd dat neto goed als dat ruiters een te rooskleurig beeld van hun rijden hebben, er ook juryleden zijn die ernaast zitten. Niemand is onfeilbaar en gelukkig ook juryleden niet.
Tyrza schreef:Ik bedoel eerder een Real Life Forum, zoals het Global Dressage Forum
Dus middels een persoonlijkere benadering