Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nistria schreef:@ Bettine: je kan ook heel veel zo invullen zoals doelen voor SV, SB en opbouw van wijken maar het moet precies met de termen uit het boek..
Netzoals Impuls, contact, aanleuning, stelling en geven.
Ik kan het ook wel in mn eigen woorden vertellen maar dat is juist niet de bedoeling!!
Bij mij ging t wel aardig, kon de stampdingen zoals dat voorbeen, die wervels, de galop e.d. zo opnoemen
Bettine schreef:Tuurlijk moeten het de termen uit het boek zijn, maar die ken ik ook wel zo ongeveer, als je voorin het proevenboekje lees weet je het, en ik heb natuurlijk wel het voordeel dat hier thuis al het cursusmateriaal van zowel de jury- als de ORUN-opleiding ligt, die ik gelezen heb.
Gebit enzo (hoewel ik me daarin ook een jaar vergist heb geloof ik
)

masja schreef:Waar heb jij examen gedaan?
Zam schreef:masja schreef:Waar heb jij examen gedaan?
ik heb in Ede examen gedaan !
masja schreef:Ik zat voor José van Essen. In het midden.
weet het zo niet . . masja schreef:
Wat had jij bij de opbouw van het wijken?
Ik dat volte verhaal, dan korte zijde etc. Bij mij in de groep hadden ze de hulpen gezet. Nu twijfel ik heel erg of ik de vraag wel goed heb gelezen
masja schreef:
Ik dat volte verhaal, dan korte zijde etc. Bij mij in de groep hadden ze de hulpen gezet. Nu twijfel ik heel erg of ik de vraag wel goed heb gelezen
Nistria schreef:masja schreef:
Het moest het volte verhaal zijn, hulpen heeft in dit geval niks met opbouw te maken.
Ik ben het niet helemaal eens met het boek dus heb het lekker in mn eigen woorden neergezet![]()
Paar punten aftrek kan ik wel lijden!
Hoe was het gister op de cursus? Hoe had iedereen het gemaakt?
Ik was aant carnavallen, was niet nuchter genoeg meer om te komen!
Tot 2 keer toe
Haha, totaal geen controle meer.
Nistria schreef:er zijn al groepen die de uitslag hebben.
bij barbara_m zijn er 5 gezakt van de 13! Bar zat bij de beste 3!
Nistria schreef:er zijn al groepen die de uitslag hebben.
bij barbara_m zijn er 5 gezakt van de 13! Bar zat bij de beste 3!