Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:52

TessaB schreef:
Sydney2005 schreef:
Beilen - den Haag 80 KM??? Volgens de routeplanner is dat 211 km en ben je zeker 2 uur onderweg. Neem aan dat je dus ergens anders woont???

Haha!!!
Ik woon tijdelijk in Den Haag (stage). In oktober woon ik weer in Noord-Groningen. Vandaar!!

Pfff haha! Had al zo'n idee

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 00:01

Geen idee waarom ik afgewezen ben, kreeg gewoon zo'n standaardbrief van de KNHS thuis dat ik niet werd uitgenodigd om de cursus te volgen. Er worden per regio ook maar 15 cursisten toegelaten he... Maar ja het lijkt mij logischer dat juist de mensen die een paardensportopleiding of iets dergelijks gedaan hebben eerder worden toegelaten voor de cursus dan mensen die niet 'in' de paarden zitten. De KNHS vindt dit blijkbaar niet...

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:16

Geen idee waarom ik afgewezen ben, kreeg gewoon een standaard brief waarin stond dat ik helaas niet ingeloot was.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:19

Vandaag gebeld door de KNHS, op zich wel netjes, want ze konden mijn M winstpunt niet vinden....nou dat klopt ook, maar ik gokte erop dat ik die dit weekend of het weekend erna misschien wel zou halen en dat ze na de sluitingstermijn pas gingen controleren.....NIET dus! Jammer maar helaas, ik lig er al uit

Ach, ik kon t proberen toch

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:55

Ik zou het ook proberen hoor daffodil,volgend jaar gewoon nog eens proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 07:25

daffodil schreef:
Vandaag gebeld door de KNHS, op zich wel netjes, want ze konden mijn M winstpunt niet vinden....nou dat klopt ook, maar ik gokte erop dat ik die dit weekend of het weekend erna misschien wel zou halen en dat ze na de sluitingstermijn pas gingen controleren.....NIET dus! Jammer maar helaas, ik lig er al uit

Ach, ik kon t proberen toch

O netjes zeg! Maar jammer idd, goed geprobeerd... Volgend jaar beter!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 08:26

Ja ik vond het ook erg netjes hoor, want ze legde het ook uit, als ik die winstpunt nou wel gehaald had was de kans groot dat het nog niet verwerkt was bij hen.....das toch wel een stukje eigenkennis (van de KNHS dan.....)!!!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:16

iemand enig idee voor wanneer we nu iets horen of je door mag??

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:32

De inschrijving sluit op 20 augustus 2005. De ontvangen inschrijvingen, mits volledig ingevuld, worden door de Afdeling Opleidingen gecontroleerd en na goedkeuring voorgelegd aan de besturen van de betreffende regio waar de inschrijver als lid is geregistreerd. De regio bepaalt vervolgens welke kandidaten voor deelname aan een juryopleiding in aanmerking komen.

dus eer ze dat allemaal uitgezocht hebben, zal wel enige tijd overheen gaan, ik vermoed zelf half of eind september

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:30

Mies7 schreef:
@ Arabendu:
Ik heb net het inschrijfformulier op de bus gedaan... Ik hoorde juist dat het nadelig werkt als je instructeur bent, omdat er dan een grotere kans is dat je je eigen leerlingen zou moeten jureren (wat niet is toegestaan) en omdat de KNHS wil dat je als jury naar de proeven kijkt en niet als instructeur...
Ik ben met Deurne-diploma en 4x Z-dressuur al 2x afgewezen voor de IL-opleiding...
Nou ja maar hopen dat het deze keer WEL lukt....

Ik moet dan nog wel 2 jaar wachten, maar zou ik ook nie worden aangenomen omdat:
Ik 6x Z2 dres. ben geweest
Lichte Tour heb gestart (60%)
Pony-en Jeugdkader heb gezeten
Iets meer dan 20 u per week lesgeef
en de belangrijkste:
(Echt geen vrienden heb gemaakt in het kring bestuur )

Zeker 0,0% kans...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 06:16

Kom op BarbaraM: Gook Crebas, Jiska vd Akker, Ilona Mens, Rita vd Meulen. Ze zijn allemaal toegelaten tot de jurycursus want die jureren hier in het noorden.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 09:38

judithh schreef:
De inschrijving sluit op 20 augustus 2005. De ontvangen inschrijvingen, mits volledig ingevuld, worden door de Afdeling Opleidingen gecontroleerd en na goedkeuring voorgelegd aan de besturen van de betreffende regio waar de inschrijver als lid is geregistreerd. De regio bepaalt vervolgens welke kandidaten voor deelname aan een juryopleiding in aanmerking komen.

dus eer ze dat allemaal uitgezocht hebben, zal wel enige tijd overheen gaan, ik vermoed zelf half of eind september

snap wel dat het iets langer duurt, maar ze zeggen dat ze week 40 beginnen dus dan vind ik dat ze je ook wel redelijk op tijd mogen inlichten of je wel of niet mee mag doen.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 09:42

michele schreef:
judithh schreef:

snap wel dat het iets langer duurt, maar ze zeggen dat ze week 40 beginnen dus dan vind ik dat ze je ook wel redelijk op tijd mogen inlichten of je wel of niet mee mag doen.

Week 40 is al de eerste week van oktober, eind september zal dus wel iets te laat zijn, verwacht zelf dat iedereen rond week 38 bericht zal krijgen, dus twee weken voor tijd.... nu maar afwachten dus

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:06

amondi schreef:
Kom op BarbaraM: Gook Crebas, Jiska vd Akker, Ilona Mens, Rita vd Meulen. Ze zijn allemaal toegelaten tot de jurycursus want die jureren hier in het noorden.

Maar ik kom uit het Westen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:08

Moet je maar wat liever doen voortaan Bar !

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:09

Dat wordt lastig... .;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:46

Vriendin van mij kreeg vorig jaar ook een week van te voren pas bericht hoor, zo vlot zijn ze niet. Ja wel met melden dat je Niet mee mag doen, dat was wel jammer.....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:48

daffodil schreef:
Vriendin van mij kreeg vorig jaar ook een week van te voren pas bericht hoor, zo vlot zijn ze niet. Ja wel met melden dat je Niet mee mag doen, dat was wel jammer.....

Nou laten we er dan maar vanuit dan laat bericht goed bericht is

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:56

Cinzano schreef:
daffodil schreef:

Nou laten we er dan maar vanuit dan laat bericht goed bericht is

wou net zeggen, mijn punt hebben ze iig gevonden dan

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:54

Barbara_m schreef:
Mies7 schreef:
@ Arabendu:
Ik heb net het inschrijfformulier op de bus gedaan... Ik hoorde juist dat het nadelig werkt als je instructeur bent, omdat er dan een grotere kans is dat je je eigen leerlingen zou moeten jureren (wat niet is toegestaan) en omdat de KNHS wil dat je als jury naar de proeven kijkt en niet als instructeur...
Ik ben met Deurne-diploma en 4x Z-dressuur al 2x afgewezen voor de IL-opleiding...
Nou ja maar hopen dat het deze keer WEL lukt....

Ik moet dan nog wel 2 jaar wachten, maar zou ik ook nie worden aangenomen omdat:
Ik 6x Z2 dres. ben geweest
Lichte Tour heb gestart (60%)
Pony-en Jeugdkader heb gezeten
Iets meer dan 20 u per week lesgeef
en de belangrijkste:
(Echt geen vrienden heb gemaakt in het kring bestuur )

Zeker 0,0% kans...

Ik ben vorig jaar gebeld door iemand van de Kring Friesland, die mij adviseerde om niet op het inschrijfformulier te zetten dat ik ook veel privelessen geef, omdat de kans dan groter zou zijn dat je je eigen leerlingen zou jureren, wat de KNHS niet wil.
Maar ja, op het inschrijfformulier moet je wel aangeven of je in het bezit bent van Hippische diploma's.... Afwachten maar weer en jij succes Barbara

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:34

Iemand al wat gehoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:03

Ik niet...

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:41

ik ook niet. wacht elke dag met spanning de post af, haha.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:03

Ik heb ook nog niets gehoord.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 00:11

nope....hier ook nog geen nieuws