Kan het me haast niet voorstellen maar misschien wilden ze daarom niet meewerken, ook vreemd dat het jurynm niet vermeld was, staat er toch ook automatisch op? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan het me haast niet voorstellen maar misschien wilden ze daarom niet meewerken, ook vreemd dat het jurynm niet vermeld was, staat er toch ook automatisch op?
Degeen moet toch worden ingevuld anders kunnen de uitslagen niet verstuurd worden? En de vereniging zal anders nog wel weten wie de jury was? kleinvosje schreef:Dat sowieso. Maar dat is niet de taak van TS, maar die van de KNHS. Die moeten uit gaan zoeken of dit de eerste keer is dat deze vereniging dit grapje uit heeft gehaald, of dat het vaker is voorgekomen. Hoe dan ook, ALS het zo gegaan is, mag wat mij betreft die vereniging een flinke waarschuwing krijgen.
Ik zou er als jury totaal niet blij mee zijn als ik erachter kwam dat mijn naam en functie misbruikt werden door een ander. Stel dat het zo gegaan is, en de KNHS zou mij contacten betreffende die -4, zou ik echt niet blij mee zijn...
kleinvosje schreef:Paardjemabel schreef:Mischien volgende keer een vlecht in zijn staart en witte peesberschermers voor de sier?
Ehm, ik neem aan dat vooral die laatste een grap is? Aangezien peesbeschermers niet in de proef om mogen???
(daarbij: topic ligt al even stil...)