Verzorging -4?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Verzorging -4?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:26

Straks had de vereniging een jury tekort en hebben ze er iemand met wat verstand van paardrijden neer gezet :D Kan het me haast niet voorstellen maar misschien wilden ze daarom niet meewerken, ook vreemd dat het jurynm niet vermeld was, staat er toch ook automatisch op?

babelientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 16:27

Ik kreeg terug dat ze de -4 niet kon verklaren en dit door zou sturen naar een ander persoon binnen de KNHS. Ze zeiden ook dat ze zo snel de jury niet konden vinden, anders had ik zelf contact op kunnen nemen (had ik ook gevraagd). Ze zouden nog even kijken of ze de jury konden vinden en ik zou nog een uitleg krijgen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:28

bigone, dat is ook mijn gedachte. Wat ik daar vervolgens achteraan dacht, is dat ze die persoon onder de naam van een andere jury hebben laten jureren...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:23

kleinvosje schreef:
bigone, dat is ook mijn gedachte. Wat ik daar vervolgens achteraan dacht, is dat ze die persoon onder de naam van een andere jury hebben laten jureren...

Dan moet het heel simpel na te gaan zijn door die bewuste jury te bellen of hij/zij daar überhaupt gejureerd heeft.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:30

Dat sowieso. Maar dat is niet de taak van TS, maar die van de KNHS. Die moeten uit gaan zoeken of dit de eerste keer is dat deze vereniging dit grapje uit heeft gehaald, of dat het vaker is voorgekomen. Hoe dan ook, ALS het zo gegaan is, mag wat mij betreft die vereniging een flinke waarschuwing krijgen.

Ik zou er als jury totaal niet blij mee zijn als ik erachter kwam dat mijn naam en functie misbruikt werden door een ander. Stel dat het zo gegaan is, en de KNHS zou mij contacten betreffende die -4, zou ik echt niet blij mee zijn...

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:33

Vreemd dat ze de jury niet kunnen vinden ;) Degeen moet toch worden ingevuld anders kunnen de uitslagen niet verstuurd worden? En de vereniging zal anders nog wel weten wie de jury was?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:37

Ja nibbit, maar als ze pietje onder de naam van marietje hebben laten jureren, kunnen de uitslagen natuurlijk gewoon verstuurd worden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:38

kleinvosje schreef:
Dat sowieso. Maar dat is niet de taak van TS, maar die van de KNHS. Die moeten uit gaan zoeken of dit de eerste keer is dat deze vereniging dit grapje uit heeft gehaald, of dat het vaker is voorgekomen. Hoe dan ook, ALS het zo gegaan is, mag wat mij betreft die vereniging een flinke waarschuwing krijgen.

Ik zou er als jury totaal niet blij mee zijn als ik erachter kwam dat mijn naam en functie misbruikt werden door een ander. Stel dat het zo gegaan is, en de KNHS zou mij contacten betreffende die -4, zou ik echt niet blij mee zijn...

Zeker is dit een zaak voor de KNHS en niet voor TS, het is te hopen dat dit uiteindelijk toch een misverstand blijkt te zijn want anders is het wel diep triest.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 05:40

Nog iets gehoord van de knhs TS ? (Rijmt :+ )

babelientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 22:40

Nopee.... wachten duurt lang haha

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 02:13

ik zou wel willen weten hoe dit is afgelopen

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 04:22

Na he t lezen van je verhaal is mijn theorie,
voor het geven van de verzorgingspunt stond je op -4
zo kon je nog een winstpunt krijgen met een 9 maar was dat weer te hoog
de - 4 is door de schrijfster op geschreven maar dat was niet de bedoeling

XxXvera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:29

Mischien volgende keer een vlecht in zijn staart en witte peesberschermers voor de sier?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:31

Paardjemabel schreef:
Mischien volgende keer een vlecht in zijn staart en witte peesberschermers voor de sier?

Ehm, ik neem aan dat vooral die laatste een grap is? Aangezien peesbeschermers niet in de proef om mogen???

(daarbij: topic ligt al even stil...)

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:03

kleinvosje schreef:
Paardjemabel schreef:

Ehm, ik neem aan dat vooral die laatste een grap is? Aangezien peesbeschermers niet in de proef om mogen???

(daarbij: topic ligt al even stil...)

Volgensmij mag een paard ook geen vlecht dragen tijdens de proef in zijn staart.

@paardjemabel Volgende keer iets meer kennis nemen waar je over praat, dan misleid je geen mensen :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:04

Vlecht bij de staartwortel mag wel!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:09

kleinvosje schreef:
Vlecht bij de staartwortel mag wel!

Ik dacht dat ze bedoelde helemaal ingevochten tot het einde van de staart. Bij de staartwortel mag natuurlijk wel maar vindt dat persoonlijk niet mooi omdat er heel vaak plukjes uitpieken zegmaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:12

foutje...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:34

ookal is het een oud topic... ben ik nu wel benieuwd of de knhs al verder ermee is? :D

babelientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 19:01

De KNHS is ervan op de hoogte, maar ik weet niet wat voor stappen zij verder hebben ondernomen... Volgens mij word alles van heel de dag ongedaan gemaakt zeg maar, dus wel rot voor de mensen die wel winst hebben gereden... en uiteraard de vereniging aangesproken...